του Zechariah Lynch
The Inkless Pen
Το 1957 ο Τζούλιαν Χάξλεϋ, αδελφός του Άλντους Χάξλεϋ, επινόησε τον όρο «Transhuman».
Ο Τζούλιαν ήταν ένθερμος εξελικιστής, ευγονιστής και παγκοσμιοποιητής. Ήταν επίσης εγγονός του TH Huxley, σύγχρονου και υποστηρικτή του Δαρβίνου και της θεωρίας του για την εξέλιξη. Βασικά, ο Julian πίστευε ότι μέχρι τη σύγχρονη περιοχή, η ανθρωπότητα είχε μέχρι τότε φυσικά εξελιχθεί τυχαία.
Ωστόσο, πριν ο σύγχρονος άνθρωπος είχε την ευκαιρία να πάρει τα ηνία από τη «φυσική επιλογή», η ανθρωπότητα θα μπορούσε να καθοδηγήσει τη δική της εξελικτική διαδικασία. Φυσικά, όχι όλη η ανθρωπότητα, μόνο όσοι έχουν επιλεγεί από την ιστορία να το κάνουν.
Αυτή η ιδέα δεν ήταν μοναδική στον κύριο Χάξλεϋ. Άλλοι, όπως ο Jonas Salk, για να αναφέρουμε μόνο έναν, μίλησαν επίσης με παρόμοιους όρους στο βιβλίο του «Survival of the Wisest».
Φαίνεται πολύ εύλογο ότι ο «μυστικός» εξελικτικός, Pierre Teilhard de Chardin (ο ίδιος Ιησουίτης ιερέας), έφερε μια ορισμένη θρησκευτική πτυχή στην Υπερανθρώπινη ιδεολογία.
Είναι βέβαιο ότι ο Υπερανθρωπισμός, όπως τον ξέρουμε, είναι θρησκευτικός ως προς την εφαρμογή και την πρόθεσή του, όπως θα γίνει σαφές σε αυτό το άρθρο.
Ζωτικής σημασίας για τον Υπερανθρωπισμό είναι ο Εξελικισμός ή ο Δαρβινισμός. Ο ίδιος ο κ. Teilhard δηλώνει,
«Είναι η εξέλιξη μια θεωρία, ένα σύστημα ή μια υπόθεση; Είναι πολύ περισσότερο – είναι μια γενική υπόθεση στην οποία όλες οι θεωρίες, όλες οι υποθέσεις, όλα τα συστήματα πρέπει στο εξής να υποκλίνονται και την οποία πρέπει να ικανοποιούν για να είναι σκεπτόμενες και αληθινές. Η εξέλιξη είναι ένα φως που φωτίζει όλα τα γεγονότα, μια τροχιά που πρέπει να ακολουθήσουν όλες οι γραμμές σκέψης – αυτό είναι η εξέλιξη» (Genesis, Creation, and Early Man, the Orthodox Christian Vision. Platina, CA. pg. 582).
Αν και δεν επινόησε τον όρο «Transhuman», μιλάει με τέτοιους όρους,
«Είθε οι ενέργειες του κόσμου, που κυριαρχούνται από εμάς, να υποκύψουν μπροστά μας και να δεχτούν τον ζυγό της δύναμής μας. Είθε η φυλή των ανθρώπων, που έχει αποκτήσει πληρέστερη συνείδηση και μεγάλη δύναμη, να ομαδοποιηθεί σε πλούσιους και ευτυχισμένους οργανισμούς στους οποίους η ζωή θα αξιοποιηθεί καλύτερα και θα φέρει εκατονταπλάσια επιστροφή» (Ibid. σελ. 585) .
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Julian Huxley έγραψε την εισαγωγή σε ένα βιβλίο του Teilhard, The Phenomenon of Man.
Οι πρώτοι Τρανανθρωπιστές έψαχναν περισσότερο στους κοινωνικούς θεσμούς για να διαμορφώσουν τον «νέο» άνθρωπο, ωστόσο καθώς η τεχνολογία προχωρούσε γρήγορα τον 20ο και τον 21ο αιώνα , σύντομα αναγνωρίστηκε ως το πιο ισχυρό εργαλείο στην επιθυμία του Τρανανθρωπισμού να ανακατασκευάσει τον άνθρωπο και τον κόσμο.
Κεντρική θέση στο διανθρωπιστικό δόγμα είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI).
Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι περισσότερες από τις σημερινές «ελίτ» είναι Υπερανθρωπιστές.
Ο τρανανθρωπισμός αναζητά ένα γεγονός που ονομάζεται «Ικανότητα». Όταν επιτευχθεί, ισχυρίζεται, η ανθρωπότητα όπως ξέρουμε δεν θα υπάρχει πια. Επιδιώκει να νικήσει την ασθένεια και το θάνατο και να απελευθερώσει την ανθρώπινη συνείδηση από τους δεσμούς του σώματος.
Ο μεταανθρωπισμός είναι βαθιά αντιχριστιανικός και έχει αναπτύξει ένα αντι-ευαγγέλιο, στο οποίο η τεχνητή νοημοσύνη θα σώσει την ανθρωπότητα.
Πρόσφατα ένα βίντεο από τον εξέχοντα Υπερανθρωπιστή , Yuval Noah Harari επανεμφανίστηκε στο διαδίκτυο, στο οποίο διακηρύσσει ξεκάθαρα το μεταανθρωπιστικό μήνυμα.
Ο κ. Harari είναι λέκτορας , τμήμα ιστορίας, στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ και είναι μέλος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF). Αυτή η οργάνωση είναι αφιερωμένη στον Τρανανθρωπισμό.
Το 2015, ο κ. Harari δημοσίευσε ένα βιβλίο με τίτλο, « Homo Deius, A brief History of Tomorrow ».
Όπως υποδηλώνει ακόμη και ο τίτλος, στο υπερανθρωπιστικό μυαλό, το μέλλον είναι ήδη ιστορία. Η ιστορία είναι κάτι που έχει επιτευχθεί.
Είναι πεπεισμένοι ότι η επερχόμενη εποχή του Υπερανθρωπισμού είναι αναπόφευκτη. Πιστεύουν ότι είναι ασταμάτητο. Πιστεύουν ότι οι στόχοι τους για το μέλλον είναι ήδη «ιστορία».
Ο αναγνώστης θα πρέπει να καταλάβει, πρώτα απ 'όλα, ότι δεν θα επιλεγούν όλοι για να εισέλθουν στον κόσμο της Transhumanist AI.
Μια πτυχή της υπερανθρωπιστικής ατζέντας είναι η ερήμωση του πληθυσμού. Το ακατάλληλο θα παραδοθεί στον βιολογικό θάνατο για να καθαριστεί η δεξαμενή γονιδίων.
Αλλά εμείς οι μικροί άνθρωποι των μαζών μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι οι ελίτ έχουν προικιστεί με τη δύναμη να κατευθύνουν την εξέλιξη, γι' αυτό απλώς εμπιστευθείτε τους (θυμηθείτε απλώς εμπιστευθείτε τους ειδικούς!).
Πολλές από τις σύγχρονες ατζέντες που προωθούνται, όπως ο Περιβαλλοντισμός και η Παγκοσμιοποίηση, βασίζονται σε πτυχές της Μεταανθρωπιστικής διδασκαλίας.
Οι Elite Transhumanists θεωρούν τους εαυτούς τους αρχιτέκτονες και διαμορφωτές της νέας επερχόμενης εποχής. Πολλές από τις τρέχουσες κρίσεις έχουν την πρόθεση να αναδιαμορφώσουν τον κόσμο.
Η Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση, γνωστή και ως Μεγάλη Επαναφορά, είναι ουσιαστικά Υπερανθρωπιστική στην ατζέντα της. Η ασθένεια, ο πόλεμος, η οικονομία, το περιβάλλον, οι κοινωνικές σχέσεις, και ούτω καθεξής, είναι όλα πιθανά εργαλεία, έτσι πιστεύουν, για την επίτευξη μιας Επαναφοράς που θα οδηγήσει στη Μοναδικότητα. Μεγάλο μέρος του χάους στον κόσμο είναι σκόπιμα.
Έχω θίξει πολλά από αυτά τα θέματα σε προηγούμενα άρθρα. Ωστόσο, δεν βλάπτει ποτέ να υπενθυμίσουμε στον αναγνώστη ότι μεγάλο μέρος της ατζέντας γύρω από τον Covid-19 επηρεάζεται επίσης από την Τρανανθρωπιστική ιδεολογία. Ο Covidism είναι ένα όργανο του Υπερανθρωπισμού.
Στο προαναφερθέν βιβλίο του κ. Harari, υπάρχει ένα κεφάλαιο με τίτλο «The Data Religion». Στο άρθρο μου «Green Pass to the Abyss» εξερεύνησα τα γραπτά ενός άλλου μέλους του WEF, παγκοσμιοποιητή και υπερανθρωπιστή, του Jacques Attali. Εκεί παρείχα ουσιαστικά αποσπάσματα που αποκαλύπτουν τους στόχους της χρήσης της τεχνολογίας για την υποδούλωση και τον έλεγχο των μαζών.
Ζωτικής σημασίας για αυτό στην τρέχουσα εποχή είναι τα δεδομένα. Νομίζω ότι είναι σοφό να κατανοήσουμε ότι μεγάλο μέρος της κρίσης του Covid ήταν ένα τεράστιο γεγονός συλλογής δεδομένων.
Τώρα μπορεί να πιστεύουμε ότι πολλά από αυτά που διδάσκει ο Υπερανθρωπισμός είναι τρελοί. Μπορεί να νιώθουμε ότι είναι τραβηγμένο.
Ωστόσο, η πραγματικότητα παραμένει αυτή είναι η φιλοσοφία - η θρησκεία - που εμπνέει και οδηγεί μεγάλο μέρος της παγκόσμιας ατζέντας και χρηματοδοτείται και προωθείται από πολλούς παγκόσμιους φορείς και ακόμη και κυβερνήσεις.
Είναι επίσης μια σημαντική τάση με τη Silicon Valley, τους καθηγητές πανεπιστημίου και τους βιοηθικούς. Έτσι, όσο τραβηγμένο κι αν χτυπά τα «μέτρια» άτομα, είναι μια ιδεολογία που επηρεάζει βαθιά τη νοοτροπία και τις πράξεις των «ελίτ», ανθρώπων με ουσιαστική εγκόσμια δύναμη.
Dataism and Humanity as Algorithm
Ένα πρωταρχικό δόγμα του Υπερανθρωπισμού είναι αυτό που ο κ. Χαράρι αποκαλεί «Δαταϊσμό».
Ο κ. Χαράρι γράφει,
«Ο dataism λέει ότι το σύμπαν αποτελείται από ροές δεδομένων και η αξία οποιουδήποτε φαινομένου ή οντότητας καθορίζεται από τη συμβολή του στην επεξεργασία δεδομένων. Αυτό μπορεί να σας φανεί σαν κάποια εκκεντρική ιδέα, αλλά στην πραγματικότητα έχει ήδη κατακτήσει το μεγαλύτερο μέρος του επιστημονικού κατεστημένου… οι βιοεπιστήμες έχουν φτάσει να βλέπουν τους οργανισμούς ως βιοχημικούς αλγόριθμους. Ταυτόχρονα, στις οκτώ δεκαετίες από τότε που ο Άλαν Τούρινγκ διατύπωσε την ιδέα μιας Μηχανής Τούρινγκ, οι επιστήμονες υπολογιστών έμαθαν να κατασκευάζουν ολοένα και πιο εξελιγμένους ηλεκτρονικούς αλγόριθμους» (σελ. 351).
Παρακαλώ σημειώστε ότι ο ίδιος λέει ότι αυτό δεν είναι μια «περιθωριακή έννοια». Ισχυρίζεται ότι το μεγαλύτερο μέρος του επιστημονικού κατεστημένου έχει ασπαστεί αυτήν την έννοια. Ποιον μας έχουν λάβει τόσο ένθερμα οδηγίες να «εμπιστευόμαστε» τα τελευταία χρόνια;
Αυτός συνεχίζει,
«Ο δαταϊσμός καταρρίπτει έτσι το φράγμα μεταξύ ζώων και μηχανών και αναμένει από τους ηλεκτρονικούς αλγόριθμους να αποκρυπτογραφήσουν και να ξεπεράσουν τους βιοχημικούς αλγόριθμους… Για τους μελετητές και τους διανοούμενους υπόσχεται επίσης να παρέχει το επιστημονικό ιερό δισκοπότηρο που μας διέφυγε για αιώνες: μια ενιαία γενική θεωρία που ενοποιεί όλους οι επιστημονικοί κλάδοι» (Ibid).
Με βάση τον παππού και τη γιαγιά του, τον Δαρβινισμό, ο Τρανανθρωπισμός βλέπει την ανθρωπότητα ως έναν «βιοχημικό αλγόριθμο», όπως κάνει όλη η βιολογική ζωή. Διδάσκει ότι η δημιουργία «ηλεκτρονικών αλγορίθμων» από την ίδια την ανθρωπότητα, όπως οι υπολογιστές και η τεχνητή νοημοσύνη, θα ξεπεράσει την ίδια την ανθρωπότητα. Αυτό είναι γνωστό ως "Singularity".
Τα εμπόδια μεταξύ ζώων και μηχανών θα καταρρεύσουν, πράγμα που σημαίνει ότι τα σημερινά εμπόδια θα ξεπεραστούν και η βιολογική ζωή θα συγχωνευθεί με την τεχνητή νοημοσύνη.
Μοναδικότητα σημαίνει το τέλος της ανθρωπότητας όπως την ξέραμε, έτσι ομολογούν. Καθώς ο Teilhard αντιμετώπιζε τον Εξελικισμό ως μια απαραίτητη θεωρία, ο θυγατρικός του Transhumanism θεωρεί τον εαυτό του ως την αναδυόμενη ενιαία δεσμευτική γενική θεωρία που θα ενώσει όλους τους επιστημονικούς κλάδους.
Δεδομένου ότι το ανθρώπινο μυαλό θα ξεπεραστεί από την τεχνητή νοημοσύνη, δεν είναι αξιόπιστο. Έτσι, μας λένε, «Οι Dataists είναι δύσπιστοι για την ανθρώπινη γνώση και σοφία και προτιμούν να εμπιστεύονται τα Μεγάλα Δεδομένα και τους αλγόριθμους υπολογιστών» (σελ. 352).
Συνεχίζει αποκαλύπτοντας, «Ο δαταϊσμός είναι πιο σταθερά εδραιωμένος στους δύο μητρικούς του κλάδους: την επιστήμη των υπολογιστών και τη βιολογία. Από τα δύο, η βιολογία είναι η πιο σημαντική» (Ibid).
Η βιολογία είναι πιο σημαντική γιατί πιστεύουν ότι θα τους δώσει την ικανότητα να ελέγχουν τον ανθρώπινο «αλγόριθμο» (ο οποίος όπως σημείωσε δεν είναι «αξιόπιστος).
Διακηρύσσει με τόλμη,
«Μπορεί να μην συμφωνείτε με την ιδέα ότι οι οργανισμοί είναι αλγόριθμοι και ότι οι καμηλοπαρδάλεις, οι ντομάτες και οι άνθρωποι είναι απλώς διαφορετικές μέθοδοι επεξεργασίας δεδομένων. Αλλά πρέπει να ξέρετε ότι αυτό είναι το τρέχον επιστημονικό δόγμα και ότι αλλάζει τον κόσμο μας πέρα από την αναγνώριση» (Ibid).
Σημειώστε ότι χρησιμοποιεί τη λέξη δόγμα. Ισχυρίζεται ότι ο κόσμος της «επιστήμης» λειτουργεί ήδη πάνω σε ένα κεντρικό δόγμα του Υπερανθρωπισμού.
Ο Dataism ως το κύριο σύστημα
Μερικοί περαιτέρω στόχοι μας διευκρινίζονται,
«Τις επόμενες δεκαετίες, είναι πιθανό να δούμε περισσότερες επαναστάσεις σαν το Διαδίκτυο, στις οποίες η τεχνολογία κλέβει μια πορεία προς την πολιτική. Η τεχνητή νοημοσύνη και η βιοτεχνολογία θα μπορούσαν σύντομα να αναθεωρήσουν τις κοινωνίες και τις οικονομίες μας – και το σώμα και το μυαλό μας επίσης – αλλά δεν αποτελούν παράκαμψη στο πολιτικό μας ραντάρ» (σελ. 359).
Α, λοιπόν, στόχος είναι να αναθεωρήσουμε ακόμη και το σώμα και το μυαλό ενός ανθρώπου!
Ο μεταανθρωπισμός επιδιώκει να το πετύχει αυτό μέχρι το γενετικό επίπεδο. Έτσι, η γονιδιακή επεξεργασία είναι ένα σημαντικό μέρος του Transhumanism.
Ως μέρος της διαδικασίας, η ανθρωπότητα πρέπει να τροποποιηθεί γενετικά. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί και πάλι ότι η αφομοίωση ακόμη και του σώματος και του νου είναι ξεκάθαρος στόχος του Διαδικτύου των Σωμάτων (IoB).
Με ενδιαφέροντα και λόγια, διακηρύσσει,
«Τον εικοστό αιώνα, οι δικτάτορες είχαν μεγάλα οράματα για το μέλλον. Οι κομμουνιστές και οι φασίστες προσπάθησαν να καταστρέψουν εντελώς τον παλιό κόσμο και να χτίσουν έναν νέο κόσμο στη θέση του. Ό,τι κι αν σκέφτεστε για τον Λένιν, τον Χίτλερ ή τον Μάο, δεν μπορείτε να τους κατηγορήσετε για έλλειψη οράματος. Σήμερα φαίνεται ότι οι ηγέτες έχουν την ευκαιρία να επιδιώξουν ακόμη μεγαλύτερα οράματα. Ενώ οι κομμουνιστές και οι Ναζί προσπαθούσαν να δημιουργήσουν μια νέα κοινωνία και έναν νέο άνθρωπο με τη βοήθεια ατμομηχανών και γραφομηχανών, οι σημερινοί προφήτες μπορούσαν να βασιστούν στη βιοτεχνολογία και στους υπερ-υπολογιστές» (Ibid) .
Οι κομμουνιστές και οι φασίστες προσπάθησαν να καταστρέψουν τον παλιό κόσμο και να οικοδομήσουν έναν νέο, αυτός είναι και ένας υπερανθρωπιστικός στόχος!
Ή, μάλλον, συνεχίζει τον στόχο των προκατόχων του. Αυτές οι πρώιμες προσπάθειες απλώς δεν είχαν το τεχνολογικό πλεονέκτημα που παρέχεται σήμερα (χρησιμοποιούσαν κυρίως την προσέγγιση της κοινωνικής κατασκευής), οπότε φαίνεται να υπονοείται. Ωστόσο, οι σημερινοί «προφήτες» είναι του ίδιου υφάσματος με τον Λένιν, τον Χίτλερ και τον Μάο.
Ο κ. Χαράρι ομολογεί ότι κανένα σημερινό πολιτικό σύστημα δεν θα μπορέσει να εκπληρώσει το όραμα του Υπερανθρωπισμού, επομένως θα απαιτηθεί ένα εντελώς «νέο». Ένα τέτοιο σύστημα θα πρέπει να ελέγχεται από την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία λαμβάνει τις δίκαιες αποφάσεις της με βάση μια ατελείωτη παροχή δεδομένων, μεταδίδοντάς της έτσι θεϊκή παντογνωσία.
Ως άνθρωποι πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να προσφερθούμε στον βωμό των «δεδομένων»,
«Από τη σκοπιά του Dataist, μπορούμε να ερμηνεύσουμε ολόκληρο το ανθρώπινο είδος ως ένα ενιαίο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων, με μεμονωμένους ανθρώπους να χρησιμεύουν ως τσιπ του. Αν ναι, μπορούμε επίσης να κατανοήσουμε ολόκληρη την ιστορία ως μια διαδικασία βελτίωσης της αποτελεσματικότητας αυτού του συστήματος» (σελ. 361).
Η ανθρώπινη «αξία» βρίσκεται μόνο στο ότι ωφελεί το «σύστημα», ή όπως λέει ο ίδιος, αυτή τη νέα θρησκεία.
Όπως ο καπιταλισμός, έτσι και ο Dataism ξεκίνησε ως μια ουδέτερη επιστημονική θεωρία, αλλά τώρα μεταλλάσσεται σε μια θρησκεία που ισχυρίζεται ότι καθορίζει το σωστό και το λάθος. Η υπέρτατη αξία αυτής της νέας θρησκείας είναι η «ροή πληροφοριών». Εάν η ζωή είναι η κίνηση των πληροφοριών και αν πιστεύουμε ότι η ζωή είναι καλή, τότε θα πρέπει να επεκτείνουμε, να εμβαθύνουμε και να διαδώσουμε τη ροή των πληροφοριών στο σύμπαν. Σύμφωνα με τον Dataism, οι ανθρώπινες εμπειρίες δεν είναι ιερές και ο Homo sapiens δεν είναι η κορυφή της δημιουργίας ή ο πρόδρομος κάποιου μελλοντικού Homo deus. Οι άνθρωποι είναι απλώς εργαλεία για τη δημιουργία του Διαδικτύου των Πάντων, το οποίο μπορεί τελικά να εξαπλωθεί από τον πλανήτη Γη για να καλύψει ολόκληρο τον γαλαξία και ακόμη και ολόκληρο το σύμπαν. Αυτό το κοσμικό σύστημα επεξεργασίας δεδομένων θα ήταν σαν τον Θεό. Θα είναι παντού και θα ελέγχει τα πάντα, και οι άνθρωποι προορίζονται να συγχωνευτούν σε αυτό. Αυτό το όραμα θυμίζει κάποια παραδοσιακά θρησκευτικά οράματα» (σελ. 364).
Οι Εντολές Δεδομένων
Οι άνθρωποι δεν είναι ιεροί, δεν είμαστε παρά εργαλεία για τη δημιουργία του Διαδικτύου των Πάντων.
Έτσι, οι άνθρωποι δημιουργούν τεχνολογία και AI, και αυτή η δημιουργία του ανθρώπου θα ξεπεράσει τον ίδιο τον άνθρωπο και θα γίνει «όπως ο Θεός». Θα ελέγχει τα πάντα και το πεπρωμένο μας είναι να συγχωνευθούμε σε αυτό.
Όχι πολύ μακριά από την ειδωλολατρία, τα ανθρώπινα χέρια φτιάχνουν ένα είδωλο και μετά υποκλίνονται και το λατρεύουν ως «θεό». Τώρα κάνουμε απλώς τεχνολογικούς «θεούς».
Σε περίπτωση που εξακολουθούμε να έχουμε αμφιβολίες, διευκρινίζει,
«Λοιπόν, αν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα επεξεργασίας δεδομένων που απορροφά ακόμη περισσότερα δεδομένα από έναν άνθρωπο, και που τα επεξεργάζεται ακόμη πιο αποτελεσματικά, δεν θα ήταν αυτό το σύστημα ανώτερο από έναν άνθρωπο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ένας άνθρωπος είναι ανώτερος σε ένα κοτόπουλο;
Ο Dataism δεν περιορίζεται σε αδρανείς προφητείες. Όπως κάθε θρησκεία, έχει τις πρακτικές της εντολές. Πρώτα και κύρια, ένας Dataist θα πρέπει να μεγιστοποιεί τη ροή δεδομένων συνδέοντας όλο και περισσότερα μέσα και παράγοντας και καταναλώνοντας όλο και περισσότερες πληροφορίες. Όπως και άλλες επιτυχημένες θρησκείες, ο Dataism είναι επίσης ιεραποστολικός. Η δεύτερη εντολή του είναι να συνδέσει τα πάντα με το σύστημα, συμπεριλαμβανομένων των αιρετικών που δεν θέλουν να συνδεθούν. Και το «όλα» σημαίνει περισσότερα από απλά ανθρώπους. Σημαίνει κάθε πράγμα » (σελ. 365).
Δεν θέλετε να συνδεθείτε;
Κρίμα. Για να λειτουργήσει ο θεός της τεχνητής νοημοσύνης όπως θα έπρεπε, όλοι και όλα πρέπει να αφομοιωθούν.
Αυτό βοηθά να ρίξει φως στον λόγο για τον οποίο καλλιεργείται η νοοτροπία «όλοι πρέπει να το κάνουν».
Κατά τη διάρκεια του Covidism, αυτή η νοοτροπία εφαρμόστηκε στις μάσκες και τις ενέσεις, για παράδειγμα. Όλοι πρέπει να είναι μέσα, είτε αρέσει είτε όχι, αλλιώς.
Ως άτομο, δεν έχετε ιδιωτικότητα, δεν έχετε άλλη επιλογή, γιατί το μόνο σημείο της ύπαρξής σας είναι να δημιουργείτε ζωογόνα δεδομένα. Αυτό είναι ένα από τα βασικά κίνητρα για την ψηφιοποίηση των πάντων. Τα δεδομένα δεν πρέπει να είναι ιδιωτικά ή προσωπικά. Πρέπει να είναι ανοιχτό σε όλους.
Αμαρτίες κατά των Δεδομένων
Και έτσι καταλαβαίνουμε πραγματικά ότι ο Υπερανθρωπισμός επιδιώκει να υποτάξει και να κυριαρχήσει τους πάντες και τα πάντα,
«Δεν πρέπει να αφήσουμε κανένα μέρος του σύμπαντος αποσυνδεδεμένο από τον μεγάλο ιστό της ζωής. Αντίθετα, η μεγαλύτερη αμαρτία είναι να μπλοκάρεις τη ροή δεδομένων. Τι είναι ο θάνατος, αν όχι μια κατάσταση όπου οι πληροφορίες δεν ρέουν; Ως εκ τούτου, ο Dataism υποστηρίζει την ελευθερία της πληροφόρησης ως το μεγαλύτερο αγαθό από όλα» (Ibid).
Α, ο αποκλεισμός της ροής δεδομένων είναι "αμαρτία!" Έτσι, όσοι δεν προσφέρουν τον εαυτό τους στους θεούς των δεδομένων είναι αμαρτωλοί και υποστηρικτές του θανάτου. Θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στους Χριστιανούς πώς αυτό είναι ένα αντι-ευαγγέλιο.
Αλλά περιμένετε, ελευθερία πληροφόρησης; Δεν είναι ωραίο πράγμα; Ας δούμε,
«Δεν πρέπει να συγχέουμε την ελευθερία της ενημέρωσης με το παλιό φιλελεύθερο ιδεώδες της ελευθερίας της έκφρασης. Η ελευθερία της έκφρασης δόθηκε στους ανθρώπους και προστάτευε το δικαίωμά τους να σκέφτονται και να λένε ό,τι επιθυμούν – συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματός τους να κρατούν το στόμα τους κλειστό και τις σκέψεις τους για τον εαυτό τους. Αντίθετα, η ελευθερία της πληροφόρησης δεν παρέχεται στους ανθρώπους. Δίνεται στην ενημέρωση. Επιπλέον, αυτή η νέα αξία μπορεί να προσκρούει στην παραδοσιακή ελευθερία της έκφρασης, προνομίζοντας το δικαίωμα της πληροφορίας να κυκλοφορεί ελεύθερα έναντι του δικαιώματος των ανθρώπων να κατέχουν δεδομένα και να περιορίζουν την κίνησή τους» (σελ. 365-366) .
Είναι η ελευθερία της «πληροφορίας» να απαιτεί τα πάντα και τα πάντα από εσάς, και η ευθύνη σας να υποβάλλετε.
Θυμηθείτε ότι είναι αμαρτία ο περιορισμός της ροής δεδομένων. Ο μεταανθρωπισμός είναι μια θεμελιώδης άρνηση και καταστροφή του ανθρώπινου προσώπου. Είναι η κατ’ εξοχήν Τεχνοκρατία.
Τόσο μεγάλη θα είναι η ευλογία του να είμαστε μέρος της «ροής δεδομένων» που ο κ. Χαράρι μας λέει ότι πρέπει να χαρούμε να παραιτηθούμε από την ιδιωτική μας ζωή, την αυτονομία και την ατομικότητά μας (βλ. σελ. 368). Θα είναι υπέροχο να είσαι τεχνολογικός σκλάβος χωρίς προσωπικότητα. Τέλος πάντων, ελεύθερη βούληση δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Είναι απλώς ένα κατασκεύασμα ανθρωπιάς, λένε.
Και με τα πιο ζεστά λόγια μας λέει,
«Καθώς το παγκόσμιο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων γίνεται παντογνώστης και πανίσχυρο, έτσι και η σύνδεση με το σύστημα γίνεται η πηγή κάθε νοήματος. Οι άνθρωποι θέλουν να συγχωνευθούν στη ροή δεδομένων γιατί όταν είσαι μέρος της ροής δεδομένων είσαι μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερο από τον εαυτό σου. Οι παραδοσιακές θρησκείες σας είπαν ότι κάθε λέξη και πράξη σας ήταν μέρος κάποιου μεγάλου κοσμικού σχεδίου και ότι ο Θεός σας παρακολουθούσε κάθε λεπτό και νοιαζόταν για όλες τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας. Η θρησκεία δεδομένων λέει τώρα ότι κάθε λέξη και πράξη σας είναι μέρος της μεγάλης ροής δεδομένων, ότι οι αλγόριθμοι σας παρακολουθούν συνεχώς και ότι νοιάζονται για όλα όσα κάνετε και νιώθετε. Στους περισσότερους αρέσει πολύ αυτό. Για τους αληθινούς πιστούς, η αποσύνδεση από τη ροή δεδομένων κινδυνεύει να χάσει το ίδιο το νόημα της ζωής» (σ. 368-369).
Οι ανόητοι άνθρωποι συνηθίζουν να πιστεύουν σε ένα Θεϊκό Όν που ήταν πανταχού παρόν και παντογνώστης! Όχι, η ανθρωπότητα έχει δημιουργήσει AI που θα είναι θεός και θα σε προσέχει.
Η πίστη στον Θεό είναι ανόητη, αλλά η πίστη στην τεχνητή νοημοσύνη είναι τόσο βαθιά! Απλώς εγγραφείτε στη ροή δεδομένων και γίνετε πιστοί.
Η ανθρωπότητα δεν έχει εγγενή αξία
Οι Υπερανθρωπιστές μας διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει κανένα νόημα εγγενές στην ανθρωπότητα, καμία αξία που μπορούμε να βρούμε στον εαυτό μας. Η ανθρώπινη εμπειρία δεν έχει καμία αξία εκτός αν τροφοδοτεί τον θεό των δεδομένων. «Δεν έχει τίποτα ενάντια στις ανθρώπινες εμπειρίες. Απλώς δεν πιστεύει ότι είναι εγγενώς πολύτιμα» (σελ. 370). Χωρίς σκληρά συναισθήματα.
Η ανθρωπότητα όπως την ξέρουμε πρέπει να αποσυρθεί. Πρέπει να ξεπεραστεί.
«Όταν το αυτοκίνητο αντικατέστησε την άμαξα, δεν αναβαθμίσαμε τα άλογα – τα αποσύραμε. Ίσως είναι καιρός να κάνουμε το ίδιο και με τον Homo sapiens» (σελ. 371).
Ο υπερανθρωπισμός είναι αντι-ανθρώπινος, δηλαδή είναι εντελώς ενάντια στην παραδοσιακή κατανόηση της ανθρωπότητας, κυρίως όπως διδάσκεται από τον Χριστιανισμό.
Όταν ισχυρίζεται ότι δεν είναι «αντι-άνθρωπος», εννοεί την ανθρωπότητα όπως την ορίζει. Όπως μπορεί να διακρίνει ο αναγνώστης, δεν έχει πραγματική αξία για την ανθρωπότητα ή την προσωπικότητα.
Επιβεβαιώνοντας, κατά κάποιο τρόπο, παρατηρήσεις που έγιναν ακόμη και από ορθόδοξους χριστιανούς αγίους, ο κ. Χαράρι γράφει:
«Στην εποχή του Λοκ, οι ανθρωπιστές του Χιουμ και του Βολταίρου υποστήριξαν ότι «ο Θεός είναι προϊόν της ανθρώπινης φαντασίας». Ο Dataism δίνει τώρα στους ουμανιστές μια γεύση από το δικό τους φάρμακο και τους λέει: «Ναι, ο Θεός είναι προϊόν της ανθρώπινης φαντασίας, αλλά η ανθρώπινη φαντασία με τη σειρά της είναι προϊόν βιοχημικών αλγορίθμων». Τον δέκατο όγδοο αιώνα, ο ανθρωπισμός παραγκωνίζει τον Θεό μετατοπίζοντας από μια δεοκεντρική σε μια ομοκεντρική κοσμοθεωρία. Στον εικοστό πρώτο αιώνα, ο Dataism μπορεί να παραγκωνίσει τους ανθρώπους μεταβαίνοντας από μια ομοκεντρική σε μια data-centric άποψη» (σελ. 372).
Παραγκωνίζοντας τον Θεό, η ανθρωπότητα έχει τελικά παραμερίσει τον εαυτό της. Ως υποκατάστατο, ο Τρανανθρωπισμός προσφέρει τώρα στην ανθρωπότητα ένα προϊόν δικής της δημιουργίας - AI - για να είναι θεός πάνω του.
Ο υπερανθρωπισμός είναι στην ουσία του υπανθρωπισμός.
Εφόσον η ανθρωπότητα είναι ένας απαρχαιωμένος αλγόριθμος, δεν πρέπει να ακούει καν τον εαυτό της. Πρέπει να αφιερώσει όλη την πίστη και εμπιστοσύνη στα Δεδομένα,
«Συνεπώς, θα πρέπει τώρα να σταματήσετε να ακούτε τα συναισθήματά σας και να αρχίσετε να ακούτε αυτούς τους εξωτερικούς αλγόριθμους. Τι ωφελεί να έχουμε δημοκρατικές εκλογές όταν οι αλγόριθμοι γνωρίζουν πώς θα ψηφίσει κάθε άτομο και όταν γνωρίζουν επίσης τους ακριβείς νευρολογικούς λόγους για τους οποίους ένα άτομο ψηφίζει Δημοκρατικό ενώ ένα άλλο ψηφίζει Ρεπουμπλικανό; Ενώ ο ανθρωπισμός πρόσταξε: «Άκου τα συναισθήματά σου!» Ο Dataism τώρα διατάζει: «Ακούστε τους αλγόριθμους! Ξέρουν πώς νιώθεις» (σελ. 373).
Οι άνθρωποι δεν πρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις ή επιλογές, ούτως ή άλλως είναι ψευδαισθήσεις – απλώς αφήστε τα Data να το κάνουν για εσάς.
Ποια είναι μερικά πρακτικά βήματα του Υπερανθρωπισμού; Πώς μπορούμε να γίνουμε ευεργετικοί υπηρέτες του θεού των Δεδομένων;
Βολικά, ο κ. Χαράρι έχει κάποιες διανθρωπιστικές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουν οι άνθρωποι,
"Ακολουθούν ορισμένες πρακτικές οδηγίες των Dataist για εσάς: "Θέλετε να μάθετε ποιος πραγματικά είστε;" ρωτάει ο Dataism. «Τότε ξεχάστε τα βουνά και τα μουσεία. Έχετε κάνει την αλληλουχία του DNA σας; Οχι?! Τι περιμένεις? Πήγαινε και κάνε το σήμερα. Και πείστε τους παππούδες, τους γονείς και τα αδέρφια σας να κάνουν επίσης τον προσδιορισμό της αλληλουχίας του DNA τους – τα δεδομένα τους είναι πολύ πολύτιμα για εσάς. Και έχετε ακούσει για αυτές τις φορητές βιομετρικές συσκευές που μετρούν την αρτηριακή πίεση και τον καρδιακό σας ρυθμό είκοσι τέσσερις ώρες την ημέρα; Καλό - αγοράστε ένα από αυτά, φορέστε το και συνδέστε το στο smartphone σας. Και ενώ ψωνίζετε, αγοράστε κάμερα και μικρόφωνο κινητού, καταγράψτε ό,τι κάνετε και βάλτε το στο διαδίκτυο. Και επιτρέψτε στην Google και το Facebook να διαβάζουν όλα τα email σας, να παρακολουθούν όλες τις συνομιλίες και τα μηνύματά σας και να κρατούν αρχείο με όλα τα Likes και τα κλικ σας. Αν τα κάνεις όλα αυτά, τότε οι μεγάλοι αλγόριθμοι του Διαδικτύου των Πάντων θα σας πουν ποιον να παντρευτείτε, ποια καριέρα να ακολουθήσετε και αν θα ξεκινήσετε έναν πόλεμο». Αλλά από πού προέρχονται αυτοί οι σπουδαίοι αλγόριθμοι; Αυτό είναι το μυστήριο του Dataism. Ακριβώς όπως σύμφωνα με τον Χριστιανισμό εμείς οι άνθρωποι δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τον Θεό και το σχέδιό Του, έτσι και ο Dataism λέει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν μπορεί να αγκαλιάσει τους νέους κύριους αλγόριθμους».(σελ. 374-75).
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο The Inkless Pen .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.