Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ (DOJ) ανακοίνωσε χθες ότι μαζί με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) κατέληξαν σε
συμφωνία με την GoodRx Holdings Inc., η οποία εμπορεύεται μια διαδικτυακή εφαρμογή συνταγογραφούμενων φαρμάκων, την GoodRx.Συμβιβάστηκαν με 1,5 εκατομμύριο δολάρια αφού υπέβαλαν μια καταγγελία νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ισχυριζόμενη ότι η GoodRx είχε αποκαλύψει εκατομμύρια προσωπικές πληροφορίες υγείας χρηστών σε τρίτους χωρίς την εξουσιοδότηση, τη συγκατάθεση ή τη γνώση των χρηστών.
Το Υπουργείο Δικαιοσύνης, μαζί με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC), ανακοίνωσε σήμερα ότι η κυβέρνηση έχει επιλύσει τους ισχυρισμούς ότι η GoodRx Holdings Inc., που δραστηριοποιείται ως GoodRx Gold, GoodRx Care και Hey Doctor (GoodRx), παραβίασε τον νόμο FTC και Κανόνας ειδοποίησης παραβίασης υγείας της FTC. Σύμφωνα με διακανονισμό των μερών, την περασμένη Παρασκευή το Περιφερειακό Δικαστήριο των Η.Π.Α. για τη Βόρεια Περιφέρεια της Καλιφόρνια έλαβε εντολή συναίνεσης.
Η καταγγελία της κυβέρνησης, που κατατέθηκε την 1η Φεβρουαρίου, ισχυρίζεται ότι αποκαλύπτοντας εκατομμύρια προσωπικών πληροφοριών υγείας χρηστών σε τρίτους χωρίς την εξουσιοδότηση, τη συγκατάθεση ή τη γνώση των χρηστών, η GoodRx παραβίασε την απαγόρευση του νόμου FTC για αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές και την FTC Κανόνας ειδοποίησης παραβίασης υγείας.
Οι πληροφορίες των χρηστών που αποκαλύφθηκαν περιελάμβαναν στοιχεία προσωπικής ταυτοποίησης, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με φάρμακα και ευαίσθητες καταστάσεις υγείας.
Η GoodRx μοιράστηκε αυτές τις προσωπικές πληροφορίες υγείας παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις της ότι η εταιρεία θα προστατεύσει το απόρρητο των χρηστών.
Για παράδειγμα, οι δημόσιες πολιτικές της GoodRx ανέφεραν ότι η εταιρεία δεν θα παρείχε σε τρίτους πληροφορίες που αποκαλύπτουν μια προσωπική κατάσταση υγείας ή προσωπικές πληροφορίες υγείας.
Η διαφήμιση της εταιρείας περιείχε επίσης μια σφραγίδα που έλεγε ότι ήταν "HIPAA Secure: Patient Data Protected", παρόλο που δεν είναι καλυπτόμενη οντότητα βάσει του νόμου περί φορητότητας και λογοδοσίας ασφάλισης υγείας (HIPAA) και δεν συμμορφωνόταν ποτέ με τις απαιτήσεις HIPAA.
Επιπλέον, η GoodRx δεν συμμορφώθηκε με την απαίτηση του κανόνα ειδοποίησης παραβίασης της υγείας να ειδοποιεί τους χρήστες ότι είχε αποκαλύψει τις πληροφορίες υγείας τους σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή τους. ( Ολόκληρο το Δελτίο Τύπου εδώ .)
Η GoodRx ισχυρίζεται ότι δεν έκανε τίποτα κακό και ότι συμβιβάστηκε μόνο με το να « αποφύγει το χρόνο και τα έξοδα της παρατεταμένης δικαστικής αγωγής ».
Κατατέθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για λογαριασμό της FTC, η προτεινόμενη εντολή θα απαγορεύσει στην GoodRx να μοιράζεται δεδομένα υγείας των χρηστών με ισχύοντα τρίτα μέρη.
Ο πάροχος εκπτώσεων τηλευγείας και συνταγογραφούμενων φαρμάκων συμφώνησε να καταβάλει αστική ποινή 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων. Μια ανάρτηση ιστολογίου στον ιστότοπο GoodRx ανέφερε ότι η εταιρεία δεν παραδέχεται ότι υπέπεσε σε αδικοπραγία, αλλά συμφώνησε να συμβιβαστεί προκειμένου να «αποφύγει το χρόνο και το κόστος της παρατεταμένης δικαστικής διαμάχης».
«Οι εταιρείες ψηφιακής υγείας και οι εφαρμογές για κινητά δεν θα πρέπει να εισπράττουν μετρητά από εξαιρετικά ευαίσθητες και προσωπικά αναγνωρίσιμες πληροφορίες υγείας των καταναλωτών», δήλωσε ο Samuel Levine, διευθυντής του Γραφείου Προστασίας Καταναλωτών της FTC, σε δελτίο τύπου .
«Η FTC γνωστοποιεί ότι θα χρησιμοποιήσει όλες τις νόμιμες εξουσίες της για να προστατεύσει τα ευαίσθητα δεδομένα των Αμερικανών καταναλωτών από κακή χρήση και παράνομη εκμετάλλευση».
Σύμφωνα με την καταγγελία (PDF) που υποβλήθηκε από την FTC, η GoodRx παραβίασε τον νόμο FTC και ενήργησε ενάντια στις δικές της υποσχέσεις περί απορρήτου κοινοποιώντας ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες υγείας με διαφημιστικές οντότητες.
Η FTC ισχυρίζεται ότι αυτές οι πρακτικές πραγματοποιήθηκαν για χρόνια και δεν αναφέρθηκαν στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση, όπως απαιτείται από τον κανόνα ειδοποίησης παραβίασης της υγείας .
Η κατάθεση αναφέρει ότι από το 2017, η εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια υποσχέθηκε στους χρήστες της ότι δεν θα κοινοποιούσε ποτέ προσωπικές πληροφορίες υγείας με διαφημιστές ή άλλα τρίτα μέρη.
Το Facebook, η Google και το Criteo είναι μερικά από τα τρίτα μέρη που αναφέρονται ως φερόμενοι παραλήπτες συνταγογραφούμενων φαρμάκων των χρηστών και προσωπικών παθήσεων υγείας, προσωπικών στοιχείων επικοινωνίας και μοναδικών διαφημίσεων και μόνιμα αναγνωριστικών. ( Ολόκληρο το άρθρο .)
Η ποινή του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων που συμφωνήθηκε από την GoodRx θα μπορούσε να ήταν δισεκατομμύρια, σύμφωνα με τους δικηγόρους
Η Rebecca Pifer, γράφοντας για το HealthCareDive.com , δηλώνει ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που η FTC έχει λάβει μέτρα κατά της Big Tech χρησιμοποιώντας τον κανόνα ειδοποίησης παραβίασης υγείας που ψηφίστηκε το 2010 και υποδηλώνει την πρόθεση της κυβέρνησης των ΗΠΑ να αρχίσει να αναζητά περισσότερες διαδικτυακές ψηφιακές εταιρείες υγείας που πωλούν προσωπικά στοιχεία υγείας των χρηστών χωρίς τη συγκατάθεσή τους.
Η δράση επιβολής της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά της εταιρείας ψηφιακής υγείας GoodRx αυτόν τον μήνα είναι πιθανό να είναι η πρώτη από τις πολλές εναντίον εταιρειών που διακινούν ευαίσθητα ιατρικά δεδομένα χρηστών, σύμφωνα με ειδικούς σε θέματα συμμόρφωσης.
Η καταγγελία της FTC κατά της GoodRx, η οποία κατηγορεί την εταιρεία ότι μοιράζεται τα δεδομένα υγείας των καταναλωτών με διαφημιστές, είναι η πρώτη του είδους της που βασίζεται σε έναν μηχανισμό επιβολής που ονομάζεται κανόνας ειδοποίησης παραβίασης υγείας ή HBNR, ο οποίος επιτρέπει στις ρυθμιστικές αρχές να επιβάλλουν πρόστιμα σε κακούς παράγοντες .
Αλλά είναι απίθανο να είναι το τελευταίο καθώς οι ρυθμιστικές αρχές προσπαθούν να αποτρέψουν άλλες εταιρείες από παρόμοιες πρακτικές.
«Νομίζω ότι αυτή είναι η πρώτη και όχι η τελευταία» χρήση του HBNR, είπε η Phyllis Marcus, συνεργάτης στο Hunton Andrews Kurth που εργάστηκε στην FTC για σχεδόν δύο δεκαετίες. "Δεν έχω αμφιβολία."
Οι ρυθμιστικές αρχές λένε ότι βάζουν σε εγρήγορση την αγορά ψηφιακής υγείας με την καταστολή των εταιρειών που επωφελούνται από ευαίσθητες πληροφορίες υγείας των χρηστών, ειδικά από εφαρμογές υγείας που αποκαλύπτονται από τις υπάρχουσες προστασίες των καταναλωτών.
Τέτοιες εφαρμογές, που παρακολουθούν τα πάντα, από τον διαβήτη έως τη γονιμότητα, την υγεία της καρδιάς και τον ύπνο, συλλέγουν όλο και περισσότερο ευαίσθητα και προσωπικά δεδομένα από τους καταναλωτές, αλλά δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του νόμου περί απορρήτου HIPAA.
«Πιστεύω ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα και θα είναι μια συνηθισμένη περίπτωση καθώς οι εφαρμογές υγείας αρχίζουν να γίνονται πιο διάχυτες», δήλωσε ο Shawn Collins, δικηγόρος προστασίας απορρήτου και ασφάλειας δεδομένων στην επιχειρηματική δικηγορική εταιρεία Stradling. "Αυτή είναι η FTC που προσπαθεί να σηματοδοτήσει όλες αυτές τις εφαρμογές και άλλες εταιρείες εκκίνησης που συλλέγουν πολλά ευαίσθητα δεδομένα ότι έχουμε έναν μηχανισμό για την επιβολή κανόνων απορρήτου δεδομένων εναντίον σας."
Είναι καιρός η FTC να στηριχθεί στο HBNR, αν και θα μπορούσε να είχε προχωρήσει περισσότερο στη δίωξη του GoodRx, σύμφωνα με τον Mark Bowling, Αντιπρόεδρο Υπηρεσιών Ασφάλειας απόκρισης στην εταιρεία κυβερνοασφάλειας ExtraHop.
Ο Μπόουλινγκ, ο οποίος εργάστηκε στο Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών για σχεδόν δύο δεκαετίες, είπε ότι η παραγγελία δείχνει ότι η GoodRx πούλησε σκόπιμα και μεθοδικά δεδομένα χρηστών και ότι θα έπρεπε να είχε επιβληθεί πρόστιμο με περισσότερα χρήματα και να υποχρεωθεί να παραδεχτεί το σφάλμα.
«Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι πιο επιθετικοί στο μέλλον», είπε ο Μπόουλινγκ.
Ο Μπόουλινγκ δεν είναι μόνος στην κριτική του ότι ο GoodRx έφυγε ελαφρά.
«Θα υποστήριζα μια μεγαλύτερη ποινή», έγραψε η Επίτροπος της FTC, Christine Wilson, σε μια σύμφωνη γνώμη σχετικά με τον διακανονισμό της FTC. «Με βάση την οικονομική βιβλιογραφία, είμαι βέβαιος ότι ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών θα είχε παραιτηθεί από τα οφέλη από τη χρήση των κουπονιών και άλλων υπηρεσιών της GoodRx, αν γνώριζαν για τις πρακτικές δεδομένων της εταιρείας που μοιάζουν με κόσκινο, ένας δείκτης ότι σχεδόν τα παράνομα κέρδη της εταιρείας σίγουρα αποτελεί ένα μεγάλο πολλαπλάσιο της ποινής του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων».
Η ποινή του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων που συμφωνήθηκε από την GoodRx θα μπορούσε να ήταν δισεκατομμύρια, σύμφωνα με τους δικηγόρους.
Οι εταιρείες που δεν συμμορφώνονται με το HBNR ενδέχεται να υπόκεινται σε χρηματικές κυρώσεις έως και 44.000 $ περίπου ανά παράβαση ανά ημέρα. Πολλαπλασιάστε αυτό το ποσό με τα εκατομμύρια των επηρεαζόμενων χρηστών και αυτό είναι τρομακτικό μαθηματικό για οποιεσδήποτε εταιρείες διαπιστωθεί ότι παραβαίνουν, είπε ο Marcus — αν και η FTC λαμβάνει υπόψη άλλους παράγοντες κατά τον καθορισμό των προστίμων, όπως η ενοχή της εταιρείας, η ικανότητά της να πληρώσει τα ποσά και υποτροπή αδικημάτων.
«Η προσδοκία μου είναι ότι 1,5 εκατομμύριο δολάρια θέτουν το πάτωμα και η επόμενη πολιτική ποινή θα είναι μεγαλύτερη», είπε ο Μάρκους. ( Ολόκληρο το άρθρο .)
Το "Data" είναι ο νέος "Gold Rush" - Ας ξεκινήσουν οι πόλεμοι δεδομένων
Τα «δεδομένα» είναι η πολυπόθητη πηγή πλούτου και ελέγχου που αναζητείται σήμερα και τα «δεδομένα υγείας» θεωρούνται ως ένα από τα πιο προσοδοφόρα πεδία συλλογής δεδομένων για το κοινό.
Τα δεδομένα είναι αυτά που χρειάζονται για την εκπαίδευση της «τεχνητής νοημοσύνης» (AI) και η Big Tech βλέπει τα ψηφιακά δεδομένα ως το «κλειδί της ζωής», με τον «dataism» να αναδύεται ως νέα θρησκεία. Βλέπω:
Ο "dataism" είναι η νέα θρησκεία της τεχνητής νοημοσύνης και του υπερανθρωπισμού: Αυτοί που κατέχουν και ελέγχουν τη ζωή ελέγχου δεδομένων
Χαίρομαι που βλέπω αυτή τη νέα προσπάθεια να κυριαρχήσει στα ιδιωτικά ιατρικά δεδομένα να πωλείται στον πλειοδότη, αλλά έχω μάθει να αντιμετωπίζω με σκεπτικισμό οτιδήποτε κάνει η κυβέρνηση των ΗΠΑ, και αυτό περιλαμβάνει την FTC.
Για δεκαετίες τώρα, η FTC προστατεύει τη φαρμακευτική βιομηχανία αναζητώντας εναλλακτικούς επαγγελματίες υγείας και τα φυσικά προϊόντα τους, όπως έκανε όταν ξεκίνησε ο COVID το 2020, ακολουθώντας γιατρούς που ανέφεραν 100% επιτυχία στη θεραπεία των συμπτωμάτων του COVID με φυσικά προϊόντα όπως ως βιταμίνη C σε υψηλή δόση.
Ανακοινώθηκε χθες ότι η FTC επρόκειτο να επιτρέψει την αγορά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Amazon.com της One Medical, ενός διαδικτυακού παρόχου πρωτοβάθμιας περίθαλψης που βασίζεται σε μέλη με 188 ιατρικές κλινικές σε 29 αγορές και 815.000 μέλη.
Η Amazon γίνεται επίσημα πάροχος υγειονομικής περίθαλψης μετά το κλείσιμο της αγοράς της One Medical
Η πολύμηνη προσπάθεια της Amazon για την εξαγορά της One Medical ολοκληρώθηκε — τουλάχιστον προς το παρόν. Η εταιρεία ολοκλήρωσε επίσημα την αγορά των 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δίνοντάς της έναν πάροχο πρωτοβάθμιας υγειονομικής περίθαλψης με προσωπική και εικονική θεραπεία καθώς και εργαστηριακές εξετάσεις. Η επιτυχής εξαγορά δεν οδηγεί σε άμεσες αλλαγές στις υπηρεσίες της One Medical πέρα από μια προσωρινή έκπτωση 55 $ σε μια συνδρομή ενός έτους (τώρα 144 $), αλλά η Amazon είπε τον περασμένο Ιούλιο ότι σχεδίαζε μια «επανεφεύρεση» της υγειονομικής περίθαλψης με την εξαγορά.
Η ολοκλήρωση έρχεται μόλις μια ημέρα αφότου η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου δήλωσε ότι δεν θα αμφισβητήσει την εξαγορά. Ωστόσο, η ρυθμιστική αρχή λέει επίσης ότι διερευνά ακόμη τη συμφωνία για να διερευνήσει πιθανές αντιανταγωνιστικές επιπτώσεις και ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής που εγείρονται από την πρόσβαση της Amazon σε δεδομένα υγείας. ( Ολόκληρο το άρθρο .)
Η Big Tech θέλει όλο και περισσότερο να κυριαρχήσει στην κοινωνία και διεισδύει όλο και περισσότερο στη φαρμακευτική και ιατρική βιομηχανία.
Επομένως, είναι απολύτως πιθανό αυτές οι ρυθμιστικές ενέργειες να είναι απλώς «πόλεμοι χλοοτάπητα», που μοχλεύουν την κυβέρνηση να επιλέξει και να επιλέξει τους νικητές και τους ηττημένους στη νέα κούρσα για τα ψηφιακά δεδομένα υγείας.
Εάν δεν θέλετε να ψηφιοποιηθεί και να παρακολουθείται κάθε πτυχή της ζωής σας, η λύση είναι απλή. Αποσυνδεθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο και μην χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές τους.
Το "Disconnected" πρόκειται να γίνει το νέο τσιτάτο που ορίζει την ελευθερία και το απόρρητο, καθώς η Big Tech επιδιώκει να παρακολουθεί κάθε πτυχή της ζωής σας.
Μάθετε πώς είναι η ζωή χωρίς να έχετε ένα κινητό τηλέφωνο παντού, δίνοντας στους Globalists μια κάμερα και ένα μικρόφωνο για να καταγράφουν όλα όσα κάνετε όλη την ημέρα.
Ακόμα και το αυτοκίνητό σας σας παρακολουθεί και σας παρακολουθεί, γι' αυτό άρχισα να οδηγώ ένα όχημα παλαιότερου μοντέλου πέρυσι που δεν είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο.
Χωρίς εμβόλιο Χωρίς τροφή; Η βιομηχανία παντοπωλείου συγχωνεύεται με τη Big Tech και τη Big Pharma καθώς η νέα εφαρμογή παρακολουθεί τις αγορές φαρμάκων και εμβολίων μαζί με τρόφιμα
Η Big Food κάνει την κίνησή της στον «ψηφιακό χώρο υγείας», καθώς ο γίγαντας της αλυσίδας παντοπωλείων Albertsons ανακοίνωσε την κυκλοφορία της πλατφόρμας «Sincerely Health» μαζί με μια νέα εφαρμογή όπου οι πελάτες «μπορούν να συνδέουν δεδομένα από wearables, να ενσωματώνουν συνταγές, να σχεδιάζουν τη διατροφή τους και κλείστε ραντεβού τηλευγείας ή εμβολιασμού .»
Η Albertsons, η οποία περιλαμβάνει άλλες μεγάλες αλυσίδες παντοπωλείων όπως Safeway, Vons, Shaw's, Jewel-Osco, Acme και Tom Thumb, μεταξύ άλλων, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε συζητήσεις για συγχώνευση με την Kroger, μια άλλη μεγάλη αλυσίδα παντοπωλείων, η οποία θα τους έδινε τον έλεγχο του 36%. η επιχείρηση σούπερ μάρκετ παντοπωλείου στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Walmart, η μεγαλύτερη αλυσίδα παντοπωλείων στις ΗΠΑ, προσφέρει κάτι παρόμοιο, καθώς πρόσφατα συνεργάστηκε με την Avanlee Care, η οποία προσφέρει στους φροντιστές μια παρόμοια πλατφόρμα ενσωματωμένη με λίστες αγορών Walmart και εργαλεία φαρμακείων.
Οι αγοραστικές σας συνήθειες ειδών παντοπωλείου θεωρούνται πολύτιμα δεδομένα εδώ και δεκαετίες, με τα περισσότερα μεγάλα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν πράγματα όπως κάρτες «πιστότητας» που προσφέρουν εκπτώσεις σε προϊόντα παντοπωλείου.
Αλλά τώρα, το Big Food θέλει να το συγχωνεύσει και με τις αγορές σας στο Big Pharma, οι οποίες θα περιλαμβάνουν αγορές συνταγογραφούμενων φαρμάκων καθώς και εμβόλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.