Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Δείτε ποιος/τι(;) θα εκπροσωπήσει τη Γαλλία στη Eurovision

Eίναι ομοφυλόφιλος, μουσουλμάνος και μετανάστης. Αυτά μάλλον θα του εξασφαλίσουν μια πολύ καλή θέση.

Η 19χρονος Bilal Hassani θα εμφανιστεί στη σκηνή του τελικού της Eurovision για να τραγουδήσει το »Roi».




«Είμαι εγώ και ξέρω ότι πάντα θα είμαι. Είμαι ελεύθερος, ανακαλύπτω τη ζωή μου. Μη με ρωτάς ποιος είμαι. Είμαι ο ίδιος από τότε που ήμουν μικρός. Και παρά τα βλέμματα, τα σχόλια, κλαίω και γελάω. Με έβαλες σε ένα κουτί, ήθελες να είμαι σαν εσένα. Δεν ακολουθώ τους κώδικες, αυτό ενοχλεί πολύ. Στο τέλος της ημέρας δεν μπορείς να με αλλάξεις. Λοιπόν, άφησέ με να πετάξω. Δεν είμαι πλούσιος αλλά είμαι λαμπερός. Τώρα μπορώ να δώ το βασίλειό μου. Όταν ονειρεύομαι, είμαι ένας βασιλιάς».



Έχει δεχθεί άγριες διαδικτυακές επιθέσεις και μάλιστα έχει δημιουργηθεί πολιτικό ζήτημα στη Γαλλία. Οι απειλές για τη ζωή του, με αναφορές στο Μπατακλάν και το Ορλάντο, προκάλεσαν την αντίδραση δύο Γάλλων βουλευτών, που ζήτησαν από τους διαχειριστές του Twitter περισσότερη προστασία και αυστηρότητα απέναντι στα κηρύγματα μίσους.


«Η νίκη μου με την ψήφο του κοινού είναι η καλύτερη απάντηση στους haters μου. Μία απάντηση σε όλους τους ανθρώπους που μου έλεγαν πως δεν έχω θέση στη μουσική βιομηχανία. Σε αυτούς που μου είπαν »είσαι άντρας και φοράς περούκα, δεν πρόκειται να δουλέψει αυτό». Σε αυτούς που είπαν πως δεν ξέρω να τραγουδάω. Το κοινό αισθάνθηκε όσα κι εγώ και τελικά με επέλεξε. Όσα συμβαίνουν τώρα στη ζωή μου θα τα διηγούμαι στα παιδιά και τα εγγόνια μου» δήλωσε μετά τα νίκη του.








el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.