Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Ναι παλίκαρε.. Είσαι ΗΡΩΑΣ και αγωνίστηκες γενναία μέχρι την τελευταία στιγμή. Κι εμείς σε αγαπάμε..!!Η δραματική τελευταία συνομιλία του ηρωικού ρώσου commando που σκοτώθηκε στην Παλμύρα με το Κέντρο

Τα τελευταία λόγια του Ρώσου κομάντο πριν το μαρτύριο στη μάχη για την Παλμύρα…….Την Παρασκευή 25.3.16 φιλοτζιχαντιστικός λογαριασμός στο twitter αναφέρει ότι σκοτώθηκε ρώσος στρατιώτης κατά τη διάρκεια σφοδρής μάχης με την Daesh κοντά στην Παλμύρα και βρέθηκε μια φωτογραφία στα πράγματά του την οποία και ανεβάζει.Την Πέμπτη το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας παραδέχθηκε ότι σκοτώθηκε σαν ήρωας ένας ρώσος στρατιωτικός στις μάχες στην Παλμύρα που αποστολή του εκτός των άλλων ήταν να δίνει ακριβή στίγματα θέσεων των τρομοκρατών για να διευκολύνει το έργο των αεροπορικών ρωσικών επιδρομών.

Την Πέμπτη δήλωσε στους δημοσιογράφους ένας εκπρόσωπος των ρωσικών δυνάμεων που αναπτύχθηκαν στην αεροπορική βάση Hmeimim: .

« Ένας αξιωματικός των ειδικών ρωσικών δυνάμεων χάθηκε κοντά στο Tadmor(Palmyre, επαρχία Homs) καθώς καθοδηγούσε τα πυρά των ρωσικών αεροσκαφών εναντίον στόχων της τρομοκρατικής οργάνωσης Ισλαμικό Κράτος (Daech). Ο αξιωματικός ολοκλήρωσε αυτή την αποστολή κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας.

Εντόπισε σημαντικές θέσεις της Daech και διευκρίνισε τα δεδομένα τους επιτρέποντας στα ρωσικά αεροσκάφη να επιτελε΄σουν τα χτυπήματά τους « , ανέφερε ο ρώσος εκπρόσωποςΣύμφωνα με τον ίδιο ο ρώσος στρατιωτικός σκοτώθηκε ως ήρωας αυτοπυροβολούμενος ΄΄οταν περικυκλώθηκε από τους τρομοκράτες.sputnik 24.3.16

H ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ

Αξιωματικός: Είμαι σε κίνδυνο, επαναλαμβάνω είμαι σε κίνδυνο.

Κέντρο: παρακαλώ επαναλάβετε και επιβεβαιώστε

Αξιωματικός: Με έχουν εντοπίσει, μου ρίχνουν από παντού, είμαι στόχος, αίτημα εκκένωσης αμέσως

Κέντρο: αίτηση εκκένωσης αναγνώρισε

Αξιωματικός: παρακαλώ επισπεύστε έχω ελάχιστα πυρομαχικά, δεν μπορώ να τους κρατήσω για πάρα πολύ ακόμα, παρακαλώ επίσπευση

Κέντρο: Επιβεβαιώθηκε, να τους κρατήσετε μακριά, να συνεχίσετε να ανταποδίδετε τα πυρά, πηγαίνετε σε ασφαλή θέση,η εναέρια υποστήριξη είναι σε παρακολούθηση, οι συντεταγμένες

Αξιωματικός: (δίνει τις συντεταγμένες)

Κέντρο: επαναλαμβάνει συντεταγμένες Επιβεβαιώνει

Αξιωματικός: επιβεβαιώστε, παρακαλώ επισπεύστε τελειώνουν τα πυρομαχικά με έχουν περικυκλώσει τα καθάρματα

Κέντρο: 12 λεπτά θα χρειαστούν μέχρι την εκκένωση, να επιστρέψετε σε ασφαλή γραμμή, επαναλαμβάνω επιστροφή σε ασφαλή γραμμή

Αξιωματικός: είναι κοντά, είμαι περικυκλωμένος, αυτό μπορεί να είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου, τους αγαπώ πολύ

Κέντρο: επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή, να συνεχίσετε την ανταπόδοση πυρών, η βοήθεια είναι καθ οδόν και καλύπτετε από αεροπορική υποστήριξη

Αξιωματικός: αδύνατον είμαι περικυκλωμένος, είναι τόσα πολλά αυτά τα καθάρματα

Κέντρο:σε 10 λεπτά, να επιστρέψετε στην πράσινη γραμμή

Αξιωματικός: Δεν μπορώ είναι γύρω μου και με έχουν εγκλωβίσει, παρακαλώ βιαστείτε

Κέντρο: μετακινηθείτε προς την πράσινη γραμμή, επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή

Αξιωματικός:εφθασαν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή τώρα παρακαλώ βιαστείτε, αυτό είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι εγώ τους αγαπώ και ότι έχασα τη ζωή μου πολεμώντας για την πατρίδα μου.

Κέντρο: δεν είστε στην πράσινη γραμμή

Αξιωματικός:σας παρακαλώ , είμαι περικυκλωμένος, βρίσκονται εντός, δεν θέλω να με πάρουν και να με διαπομπέυσουν διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, θα διαπομπεύσουν εμένα και την στολή μου. Θέλω να πεθάνω με αξιοπρέπεια και να πάρω όλα αυτά τα καθάρματα μαζί μου. Παρακαλώ τελευταία μου επιθυμία, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, ειδάλλως θα με σκοτώσουν.

Κέντρο: επιβεβαιώστε το αίτημά σας

Αξιωματικός: αυτοί έξω έξω, αυτό είναι το τέλος διοικητής, ευχαριστώ εσάς, ενημερώστε την οικογένειά μου και τη χώρα μου, τους αγαπώ. Πείτε τους ήμουν γενναίος και αγωνίστηκα μέχρι το τέλος.Παρακαλώ να φροντίσετε την οικογένειά μου, να εκδικηθείτε για το θάνατό μου, διοικητή αντίο, πείτε στην οικογένειά μου τους αγαπώ

Κέντρο: διαταγή αεροπορικής επιδρομής.

Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.