Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΚ! ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΕΙΝΑΙ 7 ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ Ή ΟΧΙ!


«Είχα ρίγος και επειδή είχα κάνει μπαλονάκι πριν από λίγα χρόνια μου έκαναν εισαγωγή (στις 2/11). Στα εξωτερικά που ήμουν, μου έκαναν δύο τέστ, τα οποία ακόμη δεν με ενημέρωσαν αν βγήκαν θετικά ή αρνητικά» καταγγέλει στον Focus Fm 103,6 και στον Στέφανο Δαμιανίδη ο συνταξιούχος Βασίλης Ι. Ακολουθεί η καταγγελία του ακροατή: «Το τελευταίο τέστ το έκανα το πρωί της Παρασκευής και δεν έχουν βγει τα αποτελέσματα ακόμη. Από την Τετάρτη και μετά, δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Ούτε με οξυγόνο είμαι, ούτε πυρετό έχω, τίποτα. Το μόνο πράγμα που ζητάω -επειδή από την Παρασκευή ζήτησα να μου καθαρίσουν και να μου απολυμάνουν το σπίτι και η οικογένεια μου έχει φύγει όλη, έχει πάει σε άλλο σπίτι για να μείνει- θέλω να υπογράψω τα έγγραφα να σηκωθώ να φύγω να πάω στο σπίτι μου να κάνω την καραντίνα εκεί, εάν είμαι θετικός». «Δεν ξέρουμε ούτε τη φωτογραφία του», είπε ερωτηθείς αν πέρασε γιατρός να τον δει. «Οι μόνοι άνθρωποι, που τους βγάζω το καπέλο, είναι οι νοσηλευτές. Στο θάλαμο είμαι με έναν κύριο ακόμη, και σήμερα ήρθε ένας ακόμη». Ερωτηθείς αν ο κύριος που είναι στο θάλαμο μαζί του είναι θετικός στον Covid, ο κ. Βασίλης απάντησε ότι τη μία του λένε θετικό και την άλλη αρνητικό!!! «Κάνω γυμναστική μέσα στο δωμάτιο με έναν ορό στο χέρι και περιμένω να ξημερώσει να φάω το πρωινό μου, το μεσημεριανό μου, το βραδινό μου»... 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.