6 χρόνια που παρακολουθούμε το θέμα με την Ηλεκτρονική Ταυτότητα, έχουμε δει πολλές αλλαγές στρατηγικής από τους κυβερνώντες σε αυτό το θέμα:- εξαρχής μια Κάρτα για όλες τις δουλειές,
- πολλές Κάρτες και μετά ενοποίησή τους σε Μία,
- πρώτα Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και μετά το κλειδί της η Κάρτα του Πολίτη,
- πρώτα "Κοινωνία χωρίς μετρητά" με Κάρτα και μετά ενσωμάτωση της Κάρτας του Πολίτη στην Κάρτα για τις συναλλαγές
- πολλές Κάρτες και μετά ενοποίησή τους σε Μία,
- πρώτα Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και μετά το κλειδί της η Κάρτα του Πολίτη,
- πρώτα "Κοινωνία χωρίς μετρητά" με Κάρτα και μετά ενσωμάτωση της Κάρτας του Πολίτη στην Κάρτα για τις συναλλαγές
