Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Αποστασία: Ο Fauci συμβουλεύει τους Χριστιανούς να ΜΗΝ λαμβάνουν Θεία Κοινωνία [Βίντεο] Διαβάστε το άρθρο κι έπειτα βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας

Ποτέ μέχρι τώρα στην Αμερικάνικη ιστορία οι άθεοι δεν είχαν τέτοια ευκαιρία βολής κατά των πιστών όπως συμβαίνει σήμερα.

Στις 28 Μαΐου, αναφέραμε πώς η Ορθόδοξη Εκκλησία στις Ηνωμένες Πολιτείες φαίνεται να εγκατέλειψε την πίστη στον Χριστό για το φόβο του COVID-19.


Αυτή η κατάσταση, φυσικά, δεν περιορίζεται στην Ορθοδοξία, καθώς σχεδόν κάθε εκκλησία σε ολόκληρη τη γη έχει συγκατατεθεί στους «ειδικούς» που επιμένουν ότι αυτός ο ιός είναι κάπως πιο ισχυρός από τον Θεό, ή τουλάχιστον αποσπάται και εκκοσμικεύει το Ευαγγέλιο: «τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την υγεία σας »και η βασική του αρχή:« δεν υπάρχει ζωή πέρα ​​από αυτήν. Δεν υπάρχει Ανάσταση. Η θρησκεία είναι κάτι ωραίο να κάνεις. " Τώρα, ο παντογνώστης, παντεπόπτης Δρ Fauci προσπαθεί να απομακρύνει τον Χριστό από τους χριστιανούς με τον πιο αδίστακτο τρόπο, σταματώντας την Θεία Κοινωνία.


Τώρα οι επιθέσεις κατά του Χριστιανισμού καθοδηγούνται όλο και πιο έντονα από τους ίδιους τους λεγόμενους Χριστιανούς. Λόγω του Παντοδύναμου Κοροναϊού, καλείται τώρα να απέχει από τις ακόλουθες θρησκευτικές ενέργειες:
  • να ψέλνουν στην εκκλησία
  • να πηγαίνουν στην εκκλησία
  • να προσεύχονται μέσα ή ακόμα και έξω από μια εκκλησία
  • να λαμβάνουν την Θεία Κοινωνία στην εκκλησία Ή έξω

Αυτές οι πραγματικά παράλογες ιδέες προωθούνται από ηγέτες των δύο παλαιότερων χριστιανικων ομολογιών - την Ανατολική Ορθοδοξία και τον Ρωμαιοκαθολικισμό.

Τώρα, ενώ αυτά τα δύο δόγματα ιστορικά διαφωνούν θεολογικά, και οι δύο έχουν κρατήσει ζωντανή την φλόγα αυτής της ζωής χορηγούσας και ζωής ορίζουσας πίστης για δύο χιλιάδες χρόνια. Ιστορικά, τόσο η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία όσο και η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία υποστηρίζουν ότι φτάνουν μέχρι τον Χριστό και τους αποστόλους Του, και αυτό ισχύει, παρόλο που οι θεολογικές προοπτικές της Ρώμης έχουν πλανηθεί κάπως από το 1054. Οι δύο εκκλησίες χωρίζονται , αλλά εξακολουθούν να είναι σε θέση σε ακραίες συνθήκες, να επικοινωνούν μεταξύ τους. Και οι δύο μοιράζονται βαθιές παραδοσιακές αξίες και απόψεις.

Αλλά τώρα με το COVID-19 ως τον νέο θεό του φόβου, οι ηγέτες και των δύο δογμάτων υποκύπτουν στο φόβο.


Πρέπει να σημειωθεί ότι δεν φαίνεται να ξεκινά με αυτόν τον τρόπο. Κοιτάξτε εδώ το πρωτότυπο γράμμα σχετικά με την εμφάνιση ιών και συγκρίνετέ το με τώρα.

Ωστόσο, από τότε, η εμφάνιση οποιαδήποτε πίστης έχει κατά γκρεμιστεί, όπως πολλοί από εμάς ξέραμε ότι θα συνέβαινε.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία στην Αμερική δημοσίευσε πρόσφατα στον δικό της ιστότοπο μια λυπηρή και ατυχές καθοδήγηση - η οποία δεν έπρεπε ποτέ να έχει εγκριθεί, (κάντε κλικ στον σύνδεσμο και μεταφράστε το να δείτε τι ανακοίνωση έβγαλε, "να χτυπάτε το κεφάλι σας στο τοίχο") αποθαρρύνοντας την ψαλμωδία στην Εκκλησία - κάτι που είναι ένας από τους πρωταρχικούς πυλώνες της λειτουργικής μας ζωής. Το να ψέλνεις στην εκκλησία είναι προσευχή. Η προσευχή στην Ορθόδοξη Εκκλησία ψέλνεται. Στην πραγματικότητα, οι πιστοί απογυμνώνονται από προσευχή. Τα βασικά σχόλια της ανακοίνωσης είναι τα εξής:


Όλα αυτά σημαίνουν ότι καθώς ετοιμαζόμαστε να ανοίξουμε ξανά τις εκκλησίες μας, πρέπει να εξετάσουμε προσεκτικά τους υψηλούς κινδύνους που σχετίζονται με τους ψαλμούς. Για τις Ορθόδοξες εκκλησίες, τέτοιες δραστηριότητες υψηλού κινδύνου περιλαμβάνουν επίσης οποιαδήποτε μορφή ψαλμού, τα επιφωνήματα του κληρικού, την ανάγνωση γραφών ή άλλων κειμένων με υψωμένες φωνές, ακόμη και το Πιστεύω μαζί με το «Κύριε ελέησον». Αυτά είναι δύσκολα και δυσάρεστα νέα για πολλούς από εμάς.

Όταν επιστρέψουμε στην εκκλησία, πώς θα προσπαθήσουμε να προστατεύσουμε ο ένας από τον άλλον; Η μείωση του αριθμού των κληρικών και των ψαλτών στο ελάχιστο φαίνεται μια καλή αρχή.Ένας απομονωμένος ψάλτης που θα αντικαταστήσει την χορωδία θα βοηθήσει στην μείωση του κινδύνου.Πέρα από αυτό, θα θεσπίσουμε περισσότερη ησυχία στις λειτουργίες μας; Θα παύσουμε την χορωδία πλήρης όπως έχουν κάνει και άλλοι;

Υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα «πώς θα προσπαθήσουμε να προστατεύσουμε ο ένας τον άλλον;», και είναι αρκετά προφανές για τους πιστούς, αλλά θα το πούμε αργότερα.


Το επίπεδο της παραφροσύνης αυξήθηκε πολύ σημαντικά και ήρθε στο φως από τον επικεφαλής γιατρό της κοροναϊκής ομάδας του προέδρου Τραμπ. Ο Δρ Anthony Fauci, υποτίθεται ότι είναι Καθολικός, αλλά ενεργεί απόλυτα άθεος τώρα, αναφέρθηκε σε ένα περιοδικό Ρωμαιοκαθολικών / Ιησουιτών, λέγοντας ότι η ίδια η Θεία Κοινωνία θεωρείται πλέον «επικίνδυνη». Είναι αυτή διαφημιστική εκστρατεία; Ας κοιτάξουμε:


Χθες, το Breitbart News πήρε ένα άρθρο απο το περιοδικό Jesuit που ονομάζεται America ,


Ο Δρ Anthony Fauci παρότρυνε τους Χριστιανούς να φορούν μάσκες, να ασκούν κοινωνικές αποστάσεις να μην ψέλνουν και να μην λαμβάνουν θεία κοινωνία κατά τη διάρκεια λατρευτικών διαδικασιών για να περιορίσουν την εξάπλωση του κοροναϊού.
Σε μια συνέντευξη σε ένα περιοδικό Ιησουιτών Αμερικής που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη, ο Δρ Fauci είπε ότι οι εκκλησίες θα πρέπει «να περιορίσουν τον αριθμό των ανθρώπων, έτσι ώστε να μην είναι στα στασίδια ο ένας δίπλα στον άλλο», και οι πιστοί πρέπει « πάντα να "φορούν μάσκες.

Όσον αφορά τη διανομή της θείας κοινωνίας, ο Fauci είπε ότι δεν πιστεύει ότι υπάρχει ασφαλής τρόπος για να το επιτευχθεί και ότι η διαδικασία πρέπει να εγκαταλειφθεί τελείως μέχρι νεοτέρας.
«Νομίζω ότι προς το παρόν, πρέπει να ματαιωθεί», είπε.

Ο Fauci, ο οποίος αναγνωρίζεται ως Καθολικός
με εκπαίδευση Ιησουιτών και έχει αποστασιοποιηθεί από την «έννοια των οργανωμένων εκκλησιών, των θρησκειών», δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή πιστεύει ότι η λήψη θείας κοινωνίας είναι πολύ επικίνδυνη, ακόμα κι αν περιλαμβάνει μόνο τη διανομή του αφιερωμένου ψωμιού χωρίς το κύπελλο.

«Όσες φορές ένας ιερέας και να πλένει τα χέρια του, φτάνει στο πλήθος των πιστών, το βάζει στο χέρι κάποιου, το βάζει στο στόμα τους», είπε, «είναι μια τέτοια στενή αλληλεπίδραση που δεν θα θέλετε όταν Είσαι στη μέση μιας θανατηφόρου επιδημίας. "

Ο Fauci είπε ότι πιστεύει ότι η θρησκευτική πρακτική πρέπει να διαφέρει από τόπο σε τόπο, ανάλογα με την ένταση και την έκταση των λοιμώξεων.
«Εξαρτάται από το πού βρίσκεστε», είπε. «Εάν βρίσκεστε σε μια περιοχή, μια πόλη, μια κομητεία, όπου υπάρχει σημαντική εξάπλωση κρουσμάτων, νομίζω ότι με τη διανομή της Θείας Κοινωνίας, νομίζω ότι θα ήταν επικίνδυνο. Σας λέω ότι ως καθολικός, θα ήταν επικίνδυνο. "

Τις τελευταίες εβδομάδες, υπήρξαν πολλές αντιδράσεις μεταξύ θρησκευτικών και πολιτικών ηγετών σχετικά με τη σωστή δικαιοδοσία του καθενός όσον αφορά την πρακτική της πίστης…

Ναι, και πρέπει να υπάρξουν πολλές, πολλές ακόμη αντιδράσεις.


Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Οι Χριστιανοί ιστορικά ήρθαν στην πρώτη γραμμή με τις λοιμώξεις και της πανδημίες, από τα πρώτα χρόνια της Εκκλησίας. Είναι πιθανό ότι τώρα έχουμε «ωριμάσει» στο σημείο που πραγματικά δεν ενδιαφερόμαστε για τον Χριστό και την επόμενη γενιά, αλλά μόνο για τη διατήρηση των ανέσεων μας εδώ και τώρα; Σίγουρα έτσι είναι όταν γίνονται τέτοιου είδους δημοσιεύσεις και διαδίδονται από κέντρα θρησκευτικής εξουσίας.


Τώρα, αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό: Είναι πολύ πιθανό ότι ούτε ο συγγραφέας της ανακοίνωσης OCA ούτε καν ο ίδιος ο Δρ Fauci, πιστεύουν ότι είναι πραγματικά ενάντια στον Χριστιανισμό (αν και, στην περίπτωση του Fauci , είμαι πολύ γενναιόδωρος), αν και στοιχηματίζω Και οι δύο ανησυχούν ΠΟΛΥ για τα συμπεράσματα που εξάγουν, ειδικά για τον Ρόμπιν Φρίμαν της θεολογικής σχολής του Αγίου Βλαδίμηρου. Ο τόνος του κειμένου υποδηλώνει έντονη αμηχανία με αυτά που γράφει.


Επίσης, θα έπρεπε να εμπιστεύεται το ένστικτο της παρά την ανθρώπινη λογική. Λογικά, είναι απολύτως καλά και ασφαλής. Λογικά, είναι σημαντικό να σταματήσει την επιδημία με κάθε μέσο και θέτει τις ζωές άλλων σε κίνδυνο αν επιμένει ότι ΟΛΟΙ μπορούν να πάνε στην εκκλησία ανεξαρτήτως του πως αισθάνονται


Ωστόσο, κανείς δεν το λέει αυτό. Οι προοδευτικοί χριστιανοί του να πηγαίνουμε στην εκκλησία πολύ απλά θέλουν να πηγαίνουν στην εκκλησία και να αφήνονται στην ησυχία τους καθότι αυτό είναι το συνταγματικό τους δικαίωμα των ΗΠΑ. Επιλέγουμε τον δρόμο της πίστης. Αυτή η πίστη δεν έχει αποτύχει ποτέ, και είναι μάλλον ασφαλές να πούμε ότι ακόμη και οι ιερείς και οι κληρικοί που κατέληξαν με τον ιό και πέθαναν από αυτόν δεν μετανιώνουν για τις πράξεις τους και θα αναλάμβαναν πρόθυμα τους ίδιους κινδύνους ξανά, επειδή το να υπηρετείς τον Χριστό είναι πιο σημαντικό από οποιονδήποτε γήινο κίνδυνο. Ο θάνατος έρχεται σε όλους μας, ούτως ή άλλως, και ποιος είναι καλύτερος τρόπος να φύγουμε υπηρετώντας τον Δημιουργό μας;


Ο άλλος παράγοντας είναι ότι η χάρη του Θεού δεν υπακούει στην ανθρώπινη λογική. Στις κοινότητες που παρέμειναν ανοιχτές στις Ηνωμένες Πολιτείες, κανείς δεν υπέφερε. Πράγματι, στην Εκκλησία, τίποτα δεν μπορεί να συμβεί. Αυτό είναι το χλοοτάπητα του Θεού, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ειδικά στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Όσοι σέβονται αυτό βρίσκουν ότι υπάρχει εκκλησία και δύναμη στη Εκκλησία που δεν είναι διαθέσιμη πουθενά αλλού, και αυτό είναι το μέρος όπου η Ζωή δίνεται, δεν αφαιρείται.


Πρέπει σίγουρα να ψέλνουμε στην Εκκλησία. Το κάνω . Είμαι δίπλα-δίπλα με τους ψάλτες μου σε όλη τη διάρκεια αυτής της κρίσης, όπως πάντα. Κανείς από εμάς δεν αρρώστησε. Ακολουθούμε τις οδηγίες που έδωσαν οι αρχές στη Μόσχα, επομένως έχω ένα έγγραφο που μου επιτρέπει να παρευρεθώ στην εκκλησία αφού υπηρετώ εκεί, αλλά διαφορετικά, τίποτα δεν είναι διαφορετικό. Όσοι δεν αισθάνονται ασφαλείς δεν πηγαίνουν, απλά δεν είναι μαζί μας. Αυτό είναι εντάξει; κανείς δεν τους κρίνει. Όσοι από εμάς θέλουμε να είμαστε στην Εκκλησία, πηγαίνουμε.


Αυτό είναι βεβαίως διαφορετικό στη Ρωσία από αυτό που ακούω στις ΗΠΑ και προσεύχομαι να κάνω λάθος. Όμως στη Ρωσία, για το Πάσχα (Πάσχα), οι άνθρωποι ανέβαιναν σε ενοριακές εκκλησίες μέσα από τα παράθυρα για να είναι στην λειτουργία επειδή είχε σημασία να είναι εκεί. Και αυτό, ενάντια στα διατάγματα του Δημάρχου, ακόμη και του Πατριάρχη!


Αλλά στις ΗΠΑ, σε μέρη όπως το Ντένβερ, το Κολοράντο, όπου δεν υπήρξε ποτέ εντολή κλεισίματος, τόσο η ενορία ROCOR (Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία Εκτός Ρωσίας) όσο και το καθολικό OCA είναι άδεια, παρόλο που οι υπηρεσίες ε΄ναι ανοιχτές ή οι άνθρωποι πρέπει να υπογράψουν για να μπούν στην εκκλησία. Η αναφορά της κενής ενορίας OCA ήταν θλιβερή, ειδικά καθώς τους χρησιμοποιούσα ως μαέστρος της χορωδίας, και ακόμη περισσότερο επειδή τους προειδοποίησα πριν από χρόνια ότι θα υπήρχε μια τέτοια δοκιμασία για την πίστη τους όπως αυτό που έχει γίνει τώρα.


Αποστασία.


Είναι καλύτερα να υπακούμε στον Θεό παρά στους ανθρώπους. Υπάρχουν ενορίες και μοναστήρια στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν αποφασίσει να τοποθετήσουν τις τύχες τους στα χέρια Κυρίου. Δύο τέτοιες κοινότητες για τις οποίες γνωρίζω δεν έχουν κρούσματα. Στη Ρωσία και την Ουκρανία και στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπάρχουν πράγματι κάποιοι κληρικοί και πιστοί που έχουν προσβληθεί από τον ιό και ορισμένοι που υπέκυψαν σε αυτόν.


Αλλά τι συμβαίνει; Ο Χριστιανισμός υπόσχεται ότι αυτή η ζωή δεν είναι η μόνη ύπαρξη που έχουμε. Η μαρτυρία της Εκκλησίας και του Ιουδαϊσμού το έχει διακηρύξει ως γεγονός για τουλάχιστον 3.000 έως 4.000 χρόνια. Οι μάρτυρες των αγίων που έχουν κοιμηθεί για τον Κύριο εξακολουθούν να υπάρχουν, και είναι μια παρούσα πραγματικότητα σε ορισμένα μέρη. Και όμως η Εκκλησία ακούει και πρόθυμα παραχωρεί τη θέση της ως το Φως του Κόσμου με τους ομοίους του ορισμένους επιστήμονες και γιατρούς οι οποίοι έχουν τις δικές τους ατζέντες, τρομάζουν όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούν.


Αυτό είναι εντελώς παράλογο, και θλιβερό. Ενώ υπάρχει αιτία για θυμό, αυτός ο θυμός πρέπει να μετατραπεί σε προσευχή και δράση λαμβάνοντας υπόψη το θέλημα του Θεού. Προσευχές για τους μπερδεμένους ιεράρχες που έχουν εξαπατηθεί από τις «αρχές», προσευχές για τους ανθρώπους μας που πάνε εκκλησία και που δεν πάνε, για μια έγχυση νέας πίστης και σκοπού. Το έχω περάσει μόνος μου. Απλά διαβάστε τα προηγούμενα κείμενα μου όπου προσπαθούσα να βρω την ισορροπία . Ωστόσο, ξέρω τώρα ότι δεν υπάρχει τρόπος να εξισορροπηθούν τέτοια πράγματα. Ή θα είναι με τον τρόπο Του ή όχι. Για τον Χριστιανό πιστό, η επιλογή είναι σαφής.



Τελειώνουμε με μια άλλη προσφορά από τον Jonathan Companik, ο οποίος φαίνεται να έχει εκφράσει αυτήν την κατάσταση νωρίτερα από πολλούς από εμάς.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.