Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Ηλιούπολη: "Ψήφισμα" κατά για δομές φιλοξενίας παράνομων μεταναστών.

Ο συμπολίτης μας κ. Δημήτριος Σταματόπουλος ξαναχτυπά.







Προς:


Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης
κ. Σταύρο Γεωργάκη.


Δήμαρχο Ηλιούπολης
κ. Χατζηδάκη Γεώργιο.


«Ψήφισμα – Πρόταση»


Ηλιούπολη ____ /____ /____


Σύμφωνα με το Κανονισμό Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης βάσει του Άρθρου 6 παρ. 6 [Αρ. Απόφ. 265/21.07.2011], παρακαλούμε να θέσετε προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Ψήφισμα εντός 30 ημερών, όπως ορίζει το Άρθρο 6 παρ.7 ως υποχρεωτικό, την παρακάτω πρόταση που υπογράφουμε στο τέλος του παρόντος ως Δημότες / Κάτοικοι του Δήμου Ηλιούπολης.


Όπως πληροφορηθήκαμε από την “International Organization for Migration (I.O.M.)” ο Δήμος Ηλιούπολης θα φιλοξενήσει τους «επενδυτές» - τα “ανήλικα” ασυνόδευτα παιδιά - ηλικίας 14 έως 18 ετών, οι οποίοι κάποιοι έρχονται την χώρα μας χωρίς να έχουν μαζί τους ΕΓΓΡΑΦΑ. Με λίγα λόγια ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΟΥΝ. Για παράδειγμα μπορεί να είναι 25 ετών και να δηλώνει 18 ετών.


Γνωρίζετε πολύ καλά ότι εφαρμόζεται ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ, ΑΝΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ, ΒΙΑΙΑ, και σε έκταση και ένταση μόνον την Ελλάδα – και στο Δήμο Ηλιούπολης – η «Ατζέντα του Ο.Η.Ε.» (Replacement Migration) και η «Συμφωνία του Μαρακές για την Μετανάστευση», όπως τρομακτικά περιγράφεται ήδη από την δεκαετία του 1920 στο σχέδιο «Coudenhobve – Kalergi» - γενοκτονία των λαών της Ευρώπης – εν προκειμένω για την καθυπόταξη, αντικατάσταση και αλλοτρίωση του γηγενή Ελληνικού Πληθυσμού. Όπως γνωρίζετε, πολλές ευρωπαϊκές χώρες έκαναν στροφή 180ο μοιρών στην μεταναστευτική πολιτική λόγω των ανεξέλεγκτων ροών. Την Ελλάδα την μεταχειρίζονται ως αποθήκη ανθρώπινου δυναμικού, για οποιαδήποτε εκμετάλλευση και χρήση στο παρόν και στο μέλλον!


Όπως ασφαλώς γνωρίζετε, σύμφωνα με την Υπάτη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους πρόσφυγες: «Πρόσφυγες είναι τα άτομα που βρίσκονται εκτός της χώρας καταγωγής τους εξαιτίας του φόβου διώξεων, διαμαχών, γενικευμένης βίας ή άλλων καταστάσεων που έχουν διαταράξει σοβαρά την έννομη τάξη και, ως αποτέλεσμα, δικαιούνται διεθνούς προστασίας. Ο ορισμός του πρόσφυγα δίνεται στην Σύμβαση Γενεύης 1951 (η οποία κυρώθηκε στην Ελλάδα με το Ν.Δ. 3989/19 – 26.-09.1959 – ΦΕΚ Α’ 201 Πολυμερούς Συμβάσεως περί της Νομικής Καταστάσεως των Προσφύγων) και περιφερειακά μέσα για τους πρόσφυγες και στο Καταστατικό της Υπάτης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες»


Σύμφωνα με τα παραπάνω, και με δεδομένο ότι ο πρόσφυγας έχει την υποχρέωση να ζητήσει άσυλο στην ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΗ ΧΩΡΑ που θα βρεθεί μετά την αναχώρηση από την πατρίδα του (η οποία και θα πρέπει να εξετάσει το αίτημά του) είναι σαφές ότι στην Ελλάδα – άρα και στην Ηλιούπολη – σήμερα η συντριπτική πλειονότητα των θεωρουμένων ως προσφύγων, δεν δικαιούται να επικαλείται αυτή την ιδιότητα, αφού ορισμένοι εξ’ αυτών δεν προέρχονται από χώρες με «διώξεις, διαμάχες γενικευμένης βίας ή άλλων καταστάσεων που έχουν διαταράξει σοβαρά την έννομη τάξη», ενώ κανένας από αυτούς δεν ζήτησε άσυλο στην πρώτη ασφαλή χώρα που βρέθηκε, (Τουρκία ή κάποια άλλη στα ανατολικά αυτής).


Να γνωρίζετε με την υπ’ αρ. 120/2015 (Β' Τμήμα Διακήρυξης) το Συμβούλιο της Επικρατείας (Σ.τ.Ε.) εξέδωσε απόφαση όπου σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, πρόσφυγας είναι ΜΟΝΟ όποιος φεύγει από εμπόλεμη ζώνη και μεταφέρεται στην ΠΡΩΤΗ ασφαλή χώρα, δηλαδή η Τουρκία, ήταν και εξακολουθεί να θεωρείται πρώτη ασφαλής χώρα.


Ο Δήμος Ηλιούπολης πρέπει συμμορφωθεί – το ίδιο και η Κυβέρνηση – με αυτή την απόφαση υπ' αριθ. 120/2015, όπως ορίζει το Ελληνικό Σύνταγμα βάσει Άρθρου 95, παρ. 5 : ''Η διοίκηση έχει υποχρέωση να συμμορφώνεται προς τις δικαστικές αποφάσεις. Η παράβαση της υποχρεώσεως αυτής γεννά ευθύνη για κάθε αρμόδιο όργανο όπως νόμος ορίζει.", αλλιώς θα εναχθούν και θα καταμηνυθούν οι Διοικητικοί του Δήμου Ηλιούπολης.


Το συμπέρασμα που βγαίνει από τις αποφάσεις των ανώτατων Δικαστηρίων, σχετικά με το «προσφυγικό» θέμα, είναι πως, ΝΟΜΙΚΑ δεν πρόκειται για πρόσφυγες. Όποτε βάσει του Άρθρου 79 της Λειτουργίας Συνθήκης Ε.Ε. παρ. 2:γ αναφέρει: «γ) λαθρομετανάστευση και παράνομη διαμονή, καθώς και απομάκρυνση και επαναπατρισμός των παρανόμως διαμενόντων,» και η Συνθήκη Γενεύης 1951 βάσει του Άρθρου 33, παρ. 2 αναφέρει «Το εκ της παρούσης διατάξεως απορρέον ευεργέτημα δεν δύναται πάντως να επικαλήται πρόσφυξ όστις, δια σοβαράς αιτίας, θεωρείται επικίνδυνος εις την ασφάλεια της χώρας ένθα ευρίσκεται ή όστις, έχων τελεσιδίκως καταδικασθή δι' ιδιατέρως σοβαρόν αδίκημα, αποτελεί κίνδυνον δια την Χώραν.», με λίγα λόγια πως εκείνοι που ήρθαν από άλλες χώρες – 77 διαφορετικές εθνότητες – συνιστούν σοβαρή απειλή για τη χώρα ασύλου, λόγω της σοβαρότητας των εγκλημάτων (εγκλημάτων πολέμου, εγκλημάτων ενδο-οικογενειακής βίας, ρατσιστικών εγκλημάτων κατά αλλοθρήσκων, αλλοεθνών, κατά γυναικών -κλειτοριδεκτομών, βιασμών, αυτοδικαίως λογω…"απιστίας"-, που ενδεχομένως διέπραξαν κτλ.)


Ενημερωνόμαστε μέσω των ΜΜΕ, για εγκλήματα – φασαρίες μεταξύ των αλλοεθνών και ομοεθνών, όπως ακριβώς συμβαίνει σε καθημερινή βάση στις χώρες προέλευσής τους.


Στα Άρθρα 31 – 32 της Συνθήκης Γενεύης 1951 αναφέρονται περιοριστικά οι περιπτώσεις αναγνώρισης καθεστώτος "πρόσφυγα" σε απολύτως συγκεκριμένες κατηγορίες ατόμων. Έτσι οι παράνομα – δηλαδή χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα – εισερχόμενοι σε μια χώρα είναι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και υποχρεούνται αμελλητί (δηλαδή αμέσως, χωρίς καθυστέρηση) να παρουσιαστούν στις Αρχές της χώρας εισδοχής για ταυτοποίηση και καταγραφή. Σε διαφορετική περίπτωση υφίστανται ποινικές και διοικητικές κυρώσεις (δηλαδή ΑΠΕΛΑΣΗ). Δυστυχώς στην Ελλάδα από το 2015, τις κρατικές αρχές έχουν υποκαταστήσει οι αλλοδαπές ύποπτες ΜΚΟ, πολλές εκ των οποίων ελέγχονται από τους Εισαγγελείς για τέλεση ποινικών αδικημάτων (όπως αδιαφανή χρηματοδότηση, παράνομη διακίνηση κ.λ.π.). Επίσης, πλην των προερχόμενων εκ της μέχρι πρότινος εμπόλεμης Συρίας, οι οποίοι δικαιούνται να αιτηθούν την υπαγωγή τους στο status των προσφύγων, ΟΛΟΙ οι άλλοι προερχόμενοι από 77 διαφορετικές χώρες της Αφρικής και της Ασίας (σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ.) είναι οικονομικοί μετανάστες και άρα δεν δικαιούνται καν να αιτηθούν την αναγνώριση τους ως Προσφύγων διότι ζημιώνουν και τους πραγματικούς πρόσφυγες. Επίσης, εφόσον ο ίδιος ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν έχει επανειλημμένως απειλήσει την Ευρώπη ότι θα την γεμίσει με 3,5 εκατομμύρια "πρόσφυγες" γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η Τουρκία χρησιμοποιεί τους ευρισκόμενους στο έδαφός της αλλοδαπούς ως "ανθρώπινη βόμβα" κι άρα αυτή η δήλωση και μόνον συνιστά ευθεία απειλή υβριδικού (δηλαδή ακήρυχτου πολυεπίπεδου) πολέμου, απαγορευμένη από το Διεθνές Δίκαιο. Τέλος, οι σχεδόν καθημερινές ανεξέλεγκτες αποβάσεις στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου (που με δημοσιευμένα στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ την τετραετία 2015-2018 ξεπέρασαν το ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΑΤΟΜΑ) συνιστούν υπαρκτό κι άμεσο κίνδυνο για την Εθνική Ασφάλεια και τη Δημόσια Τάξη, αφού πλέον πρόκειται για συντελούμενο ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ κι άρα η μόνη λύση είναι η ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥΣ κατ΄ Άρθρο 32 της Σύμβασης της Γενεύης 1951.


Εξαιτίας αυτού του γεγονότος, θεωρούμε ότι η όποια συνεργασία του Δήμου Ηλιούπολη με διεθνείς οργανισμούς και Μ.Κ.Ο. για την παροχή οποιασδήποτε διευκόλυνσης για την εγκατάσταση και παραμονή αυτών των ανθρώπων στην πόλη μας είναι παράνομη και καταχρηστική.


Αντιλαμβανόμαστε τις πιέσεις που δέχονται οι Αυτοδιοικητικοί φορείς (Δήμοι και Περιφέρειες) από την Κεντρική Εξουσία προς την κατεύθυνση αυτή, μετακυλίοντας την ανεπάρκεια της να υπερασπίσει τα κρατικά μας σύνορα και τα εθνικά μας συμφέροντα έναντι της εισροής εκατοντάδων χιλιάδων παράνομων μεταναστών στην Ελλάδα, αλλά πιστεύουμε ότι πρώτιστη προτεραιότητα μίας Δημοτικής Αρχής είναι η προάσπιση της κοινωνικής γαλήνης και η εμπέδωση ενός αισθήματος ασφάλειας στους πολίτες, πράγματα που διακυβεύονται πλέον αφού καθημερινώς γινόμαστε μάρτυρες παραβατικών και εγκληματικών συμπεριφορών, αλλά και διατάραξης της κοινωνικής ηρεμίας από την παρουσία χιλιάδων ανθρώπων στην πόλη μας, που είναι φορείς ενός συστήματος αξίων πολύ διαφορετικών και συχνά ολοκληρωτικά συγκρουσιακών με αυτές της Δημοκρατίας, του σεβασμού στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και του Ελληνισμού.


Εάν δεχτούμε την εγκατάσταση οποιουδήποτε αριθμού «προσφύγων» - αντικαταστατών μας στις όποιες δομές του Δήμου Ηλιούπολης, ας γνωρίζουμε πως η εγκατάσταση αυτή θα είναι ΜΟΝΙΜΗ και θα αυξηθεί ραγδαία λόγο του ανεξέλεγκτου όγκου των ροών και της πίεσης που θα δεχθείτε από την Κυβέρνηση να παραλάβετε και άλλους αλλά και μέσω της «νόμιμης» πλέον οδού, της «επανένωσης» των φιλοξενούμενων εφήβων (ενηλίκων στο άμεσο μέλλον) με τις ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ τους. Π.χ. άρα 1 άτομο = 10 – 15.


Για όλα τα παραπάνω, προτείνουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο να λάβει απόφαση για παύση της περαιτέρω συνεργασίας με φορείς και Μ.Κ.Ο. και να την περιορίσει αποκλειστικά στους ελάχιστους σε αριθμό πραγματικούς πρόσφυγες που βρίσκονται στην Ελλάδα μας και οι οποίοι είναι πρόσωπα ιερά και εν τέλει αδικούνται από δικαιολογημένες προκαταλήψεις και αρνητικές συμπεριφορές που όμως δεν τους αφορούν.


Ως Δημότες \ Κάτοικοι του Δήμου Ηλιούπολης αντιτασσόμεθα στην παραχώρηση δομών [Δημοτικών ή Δημόσιων] εντός των ορίων του Δήμου Ηλιούπολης δια την προσωρινή ή μόνιμη φιλοξενία ατόμων τρίτων χώρων, που εισήλθαν στην χώρα μας παρανόμως. Για κάθε λέξη που γράφτηκε παραπάνω έχουμε και τις σχετικές αποδείξεις σε έγγραφα και βίντεο σε περίπτωση που θελήσετε να ενημερωθείτε και να μην αποφασίζετε μόνοι σας κεκλεισμένων των θυρών στο Δημοτικό Συμβούλιο. Είστε εκλεγμένοι από τον Ελληνικό Ηλιουπολίτικο Λαό.


Πιθανότατα θα μπορούσαν να γίνουν και περαιτέρω πρόσθετες τροποποιήσεις σε αυτό, πλην όμως τα βασικά που πρέπει να καταγραφούν είναι η άρνηση των Δημοτών / Κατοίκων στην παραχώρηση Δημόσιων Δομών στα Γεωγραφικά όρια του Δήμου μας.




Οι Υπογράφοντες.




Εξ ομάδας Δημοτών / Κατοίκων
Σταματόπουλος Δημήτριος
email: not.colonization@gmail.com
κινητό: 6906 962 703

Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.