Εως και 175 εκατ. ευρώ διεκδικεί από το ελληνικό κράτος η εταιρεία «Fraport», που διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας με τα δικά μας λεφτά, επικαλούμενη απώλειες εσόδων εξαιτίας της απαγόρευσης των πτήσεων, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορονοϊού!
Για να πληρωθεί αυτά τα λεφτά, βρίσκεται σε αλλεπάλληλες συναντήσεις με το υπουργείο Οικονομικών, πιέζοντας να κλείσει η υπόθεση εξωδικαστικά και να μην προσφύγει στη διαιτησία
Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα, οι διεκδικήσεις της εταιρείας είναι «βάσιμες» επειδή στη σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε με το ελληνικό Δημόσιο (τα λαμόγια που μας πούλησαν ξερά δηλαδή) προβλέπεται ρήτρα «κατανομής κινδύνων» που προκύπτουν από «ανωτέρα βία»!
Και σημειωτέον, ο Γερμανός ”επενδυτής” (Fraport)το 2016, γι αυτήν την ”αγορά” των 14 αεροδρομίων δεν πλήρωσε ούτε ένα ευρώ! Τα 14 αεροδρόμια ”αγοράστηκαν”, από τη FRAPORT με δάνειο 284,7 εκατ. ευρώ, με την εγγυηση του ελληνικού δημοσίου, από την Alpha Bank που σώθηκε με τα μνημονια – δάνεια που πληρώνει ο ελληνικός λαός, και με δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, πάλι με την εγγύηση του …ελληνικού δημοσίου! Κι από την άλλη ήταν και το πακετο Γιούνκερ που 300 εκατομ. πήγαν στη FRAPORT για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων!
Δηλαδή η Fraport έγινε μαγκας εντελώς (!!!) με τα δικά μας λεφτά. Τόσο απλά!!
Η FRAPORT που χρηματοδοτήθηκε ουσιαστικά για να ”αγοράσει” την περιουσία του ελληνικού λαού, διεκδικεί από το ελληνικό κράτος, -από όλους εμάς δηλαδή- κι άλλα 175 εκατ. ευρώ για απώλειες εσόδων εξαιτίας της απαγόρευσης των πτήσεων, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορονοϊού!
Πηγή
Σχ. Εσείς οι Έλληνες επιχειρηματίες, καθίστε και πληρώστε πρόστιμα και πείτε ναι με χαμόγελο για τον αόρατο εχθρό..Καθίστε με σταυρωμένα χέρια να περιμένετε πότε θα τελειώσουν όλα να τα πάρει ο Γερμανός πάλι..!!
Για να πληρωθεί αυτά τα λεφτά, βρίσκεται σε αλλεπάλληλες συναντήσεις με το υπουργείο Οικονομικών, πιέζοντας να κλείσει η υπόθεση εξωδικαστικά και να μην προσφύγει στη διαιτησία
Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα, οι διεκδικήσεις της εταιρείας είναι «βάσιμες» επειδή στη σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε με το ελληνικό Δημόσιο (τα λαμόγια που μας πούλησαν ξερά δηλαδή) προβλέπεται ρήτρα «κατανομής κινδύνων» που προκύπτουν από «ανωτέρα βία»!
Και σημειωτέον, ο Γερμανός ”επενδυτής” (Fraport)το 2016, γι αυτήν την ”αγορά” των 14 αεροδρομίων δεν πλήρωσε ούτε ένα ευρώ! Τα 14 αεροδρόμια ”αγοράστηκαν”, από τη FRAPORT με δάνειο 284,7 εκατ. ευρώ, με την εγγυηση του ελληνικού δημοσίου, από την Alpha Bank που σώθηκε με τα μνημονια – δάνεια που πληρώνει ο ελληνικός λαός, και με δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, πάλι με την εγγύηση του …ελληνικού δημοσίου! Κι από την άλλη ήταν και το πακετο Γιούνκερ που 300 εκατομ. πήγαν στη FRAPORT για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων!
Δηλαδή η Fraport έγινε μαγκας εντελώς (!!!) με τα δικά μας λεφτά. Τόσο απλά!!
Η FRAPORT που χρηματοδοτήθηκε ουσιαστικά για να ”αγοράσει” την περιουσία του ελληνικού λαού, διεκδικεί από το ελληνικό κράτος, -από όλους εμάς δηλαδή- κι άλλα 175 εκατ. ευρώ για απώλειες εσόδων εξαιτίας της απαγόρευσης των πτήσεων, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορονοϊού!
Πηγή
Σχ. Εσείς οι Έλληνες επιχειρηματίες, καθίστε και πληρώστε πρόστιμα και πείτε ναι με χαμόγελο για τον αόρατο εχθρό..Καθίστε με σταυρωμένα χέρια να περιμένετε πότε θα τελειώσουν όλα να τα πάρει ο Γερμανός πάλι..!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.