Σε σουπερμάρκετ και πολυκαταστήματα αποφασίστηκε να διεξαχθεί ένα πείραμα σχετικά με την
μελλοντική οργάνωση των κοινωνιών ανά τον πλανήτη.
Του Κίμωνα Χαραλάμπους
Ένα καινοτόμο σύστημα αναγνώρισης των εκφράσεων του προσώπου των καταναλωτώνέχει στα σκαριά o κολοσσός του λιανεμπορίου Walmart, καθώς πλέον η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου μπήκε για τα καλά στις ζωές μας.
Ως στόχος της πολυεθνικής, που διαθέτει περί τα 11.695 καταστήματα (γιγάντια σουπερμάρκετ, εκπτωτικά πολυκαταστήματα κ.ά.) ανά τον κόσμο, παρουσιάζεται το να συλλέγει στοιχεία γύρω από την ικανοποίηση ή τη δυσαρέσκεια των πελατών της ούτως ώστε να βελτιώσει τις υπηρεσίες της και να μη χάνει πελάτες.
Όπως διαβάζουμε, η τεχνολογία για ψώνια hi-tech, της οποίας κατατέθηκε αίτηση ευρεσιτεχνίας στην αρμόδια Αρχή, θα αποτελείται από κάμερες οι οποίες θα είναι τοποθετημένες στον χώρο των ταμείων των καταστημάτων και θα παρακολουθούν τις εκφράσεις και τις κινήσεις των πελατών, ανιχνεύοντας τυχόν εκνευρισμό ή δυσαρέσκεια.
Άραγε αυτή η μέθοδος αργότερα θα χρησιμοποιηθεί και από την παγκόσμια εξουσία, προκειμένου να εντοπίζεται ο εκνευρισμός των «απείθαρχων πολιτών»;
Όπως αποκαλύπτει η πολυεθνική, όταν το σύστημα εντοπίζει έναν δυσαρεστημένο πελάτη θα ειδοποιεί αμέσως τους υπαλλήλους ώστε να επιληφθούν του θέματος.
Στην κοινωνικά ζωή τον ρόλο αυτό θα μπορούσαν να αναλάβουν οι δυνάμεις ασφαλείας του παγκόσμιου κράτους ή των χωρών-παρακλαδιών της Νέας Τάξης (βλ.Ελλάδα).
Όπως αναφέρει η Walmart πρόκειται να χρησιμοποιήσει την εν λόγω τεχνολογία και για την συλλογή δεδομένων για την ανάλυση των καταναλωτικών τάσεων και συμπεριφορών των πελατών της.
Πέραν τούτου, πρόσφατα εγκρίθηκε πατέντα της Walmart, η οποία αφορούσε την πτήση drones εντός των γιγάντιων καταστημάτων της για την αστραπιαία μεταφορά προϊόντων μεταξύ διαφορετικών τμημάτων.
Ο αμερικανικός κολοσσός υποστηρίζει ότι η «ιπτάμενη» υπηρεσία θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την καταναλωτική εμπειρία των πελατών.
Σε εμάς αυτό που έρχεται στο μυαλό είναι πως στην πολυεθνική εταιρεία θα λάβει χώρα ένα πείραμα βιομετρικής παρακολούθησης και συλλογής πληροφοριών των πολιτών με drones να πετούν γύρω τους «απειλητικά». Άλλωστε τι πιο ιδανικό μέρος για ένα πείραμα από πολυκαταστήματα-σουπερμάρκετ, όπου συρρέουν εκατομμύρια ανθρώπων.
Σας φαίνεται κι αυτό τραβηγμένο; Όπως τραβηγμένο φάνηκε σε μερικούς το σενάριο εμφύτευσης μικροτσίπ σε εργαζόμενους;
Πηγή
μελλοντική οργάνωση των κοινωνιών ανά τον πλανήτη.
Του Κίμωνα Χαραλάμπους
Ένα καινοτόμο σύστημα αναγνώρισης των εκφράσεων του προσώπου των καταναλωτώνέχει στα σκαριά o κολοσσός του λιανεμπορίου Walmart, καθώς πλέον η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου μπήκε για τα καλά στις ζωές μας.
Ως στόχος της πολυεθνικής, που διαθέτει περί τα 11.695 καταστήματα (γιγάντια σουπερμάρκετ, εκπτωτικά πολυκαταστήματα κ.ά.) ανά τον κόσμο, παρουσιάζεται το να συλλέγει στοιχεία γύρω από την ικανοποίηση ή τη δυσαρέσκεια των πελατών της ούτως ώστε να βελτιώσει τις υπηρεσίες της και να μη χάνει πελάτες.
Όπως διαβάζουμε, η τεχνολογία για ψώνια hi-tech, της οποίας κατατέθηκε αίτηση ευρεσιτεχνίας στην αρμόδια Αρχή, θα αποτελείται από κάμερες οι οποίες θα είναι τοποθετημένες στον χώρο των ταμείων των καταστημάτων και θα παρακολουθούν τις εκφράσεις και τις κινήσεις των πελατών, ανιχνεύοντας τυχόν εκνευρισμό ή δυσαρέσκεια.
Άραγε αυτή η μέθοδος αργότερα θα χρησιμοποιηθεί και από την παγκόσμια εξουσία, προκειμένου να εντοπίζεται ο εκνευρισμός των «απείθαρχων πολιτών»;
Όπως αποκαλύπτει η πολυεθνική, όταν το σύστημα εντοπίζει έναν δυσαρεστημένο πελάτη θα ειδοποιεί αμέσως τους υπαλλήλους ώστε να επιληφθούν του θέματος.
Στην κοινωνικά ζωή τον ρόλο αυτό θα μπορούσαν να αναλάβουν οι δυνάμεις ασφαλείας του παγκόσμιου κράτους ή των χωρών-παρακλαδιών της Νέας Τάξης (βλ.Ελλάδα).
Όπως αναφέρει η Walmart πρόκειται να χρησιμοποιήσει την εν λόγω τεχνολογία και για την συλλογή δεδομένων για την ανάλυση των καταναλωτικών τάσεων και συμπεριφορών των πελατών της.
Πέραν τούτου, πρόσφατα εγκρίθηκε πατέντα της Walmart, η οποία αφορούσε την πτήση drones εντός των γιγάντιων καταστημάτων της για την αστραπιαία μεταφορά προϊόντων μεταξύ διαφορετικών τμημάτων.
Ο αμερικανικός κολοσσός υποστηρίζει ότι η «ιπτάμενη» υπηρεσία θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την καταναλωτική εμπειρία των πελατών.
Σε εμάς αυτό που έρχεται στο μυαλό είναι πως στην πολυεθνική εταιρεία θα λάβει χώρα ένα πείραμα βιομετρικής παρακολούθησης και συλλογής πληροφοριών των πολιτών με drones να πετούν γύρω τους «απειλητικά». Άλλωστε τι πιο ιδανικό μέρος για ένα πείραμα από πολυκαταστήματα-σουπερμάρκετ, όπου συρρέουν εκατομμύρια ανθρώπων.
Σας φαίνεται κι αυτό τραβηγμένο; Όπως τραβηγμένο φάνηκε σε μερικούς το σενάριο εμφύτευσης μικροτσίπ σε εργαζόμενους;
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.