Συντηρείται το θέμα της προτάσεως του Δημάρχου Αλεξανδρουπόλεως και μάλιστα Ρώσοι ειδικοί αναφέρουν την άποψη τους στο ζήτημα αυτό στον ρωσικό τύπο.
Μέλη του εμπορικού Επιμελητηρίου Αλεξανδρούπολης ενδιαφέρονται για την προώθηση στενότερων εμπορικών δεσμών με την Ρωσία, για αυτό και προσφέρουν το λιμάνι της πόλης τους, ως εναλλακτική οδό για το ρωσικό εμπόριο με σκοπό να παρακαμφθούν τα Στενά του Βοσπόρου, αναφέρει το ρωσικό portal Sputnik.
«Θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε σε διάφορους τομείς, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η Αλεξανδρούπολη είναι ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ελλάδος , που επιτρέπει την ολοκληρωτική παράκαμψη του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων» , δήλωσε ο Ευάγγελος Λαμπάκης, δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης, στο πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti.
Ο Ρώσος καθηγητής Valentin Katasonov πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα μπορούσε να αυξήσει ακόμα πιο πολύ την εταιρική σχέση Ελλάδος και Ρωσίας , δεδομένου ότι η Τουρκία ακολουθεί μια παρελκυστική πολιτική μετά την κατάρριψη του ρωσικού βομβαρδιστικού στην Συρία.
«Χρειαζόμαστε πράγματι την πρόσβαση στην Μεσόγειο Θάλασσα παρακάμπτοντας το Βόσπορο και τα Δαρδανέλια. Υπάρχει όμως και μια άλλη εναλλακτική λύση. Ένα κανάλι μέσω του Ιράν. Το έργο αυτό υπήρχε ως Ιδέα περίπου πριν από έναν αιώνα, αλλά τώρα είναι επίσης στην ημερήσια διάταξη», δήλωσε ο Ρώσος ειδικός στο τηλεοπτικό δίκτυο RT.
Παρά το γεγονός αυτό , η προσφορά της Ελλάδας θα μπορούσε να βοηθήσει την Ρωσία να ενισχύσει την ασφάλεια των εμπορικών αποστολών της , για αυτό και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όλοι οι κίνδυνοι ενός τέτοιου εγχειρήματος, δηλώνει ό ίδιος.
«Δεν είναι όλες οι χώρες διέλευσης φιλικές προς την Ρωσία. Πρέπει να λάβουμε υπόψη τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν χερσαίες μεταφορές μας ( Βουλγαρία) . Όμως η ναυτική δίοδο δεν απαιτεί μεγάλες επενδύσεις, έτσι είναι μια βιώσιμη επιλογή», πρόσθεσε ο Katasonov.
« Ο Νομός Έβρου πρέπει να προχωρήσει με την πρωτοβουλία αυτή, τηρώντας την δέσμευση αυτή και ανταποκρινόμενος στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδος », δηλώνει ο ίδιος .
Το ΝΑΤΟ και η Δύση, σύμφωνα με τον Ρώσο αναλυτή, δεν θα είναι ευχαριστημένοι από τέτοια κίνηση σε καμία περίπτωση . Ωστόσο, «δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για την Ελλάδα. Το περασμένο καλοκαίρι η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε Δάνειο με το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά η κατάσταση θα «υπερθερμανθεί» πάρα πολύ στα μέσα του 2016. Τα θέματα που συζητήθηκαν το 2015, όπως ένα ενδεχόμενο Grexit, θα επανεμφανιστούν », εξήγησε ο ίδιος.!!
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ρώσου ειδικού εμπειρογνώμονα, οι Ρώσοι όπως κυοφορείται εδώ και δύο χρόνια, αναμένουν «έξοδο» της Ελλάδος από την Ευρωζώνη , επιστροφή στην Δραχμή και χρεοκοπία.
Μετά από μια σχετικά ανώμαλη κατάσταση για λίγο διάστημα η χώρα θα είναι σε θέση να συνάψει και να υλοποιήσει εμπορικές συμφωνίες όπως αυτή για το Λιμένα της Αλεξανδρούπολης.
Η Τουρκία «τελείωσε» από το χάρτη των χωρών που μπορούν να επενδύσουν οι Ρώσοι , αλλά και οι Αμερικανοί. Έρχεται το Κουρδιστάν. Όσο για την ρωσική ομοσπονδία , είναι γνωστό από την εποχή της Μεγάλης Αικατερίνης ότι το Αιγαίο αποτελεί την καλύτερη δίοδο για την Μεσόγειο, για το ρωσικό εμπορικό και ναυτικό στόλο.
Πηγή
Μέλη του εμπορικού Επιμελητηρίου Αλεξανδρούπολης ενδιαφέρονται για την προώθηση στενότερων εμπορικών δεσμών με την Ρωσία, για αυτό και προσφέρουν το λιμάνι της πόλης τους, ως εναλλακτική οδό για το ρωσικό εμπόριο με σκοπό να παρακαμφθούν τα Στενά του Βοσπόρου, αναφέρει το ρωσικό portal Sputnik.
«Θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε σε διάφορους τομείς, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η Αλεξανδρούπολη είναι ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ελλάδος , που επιτρέπει την ολοκληρωτική παράκαμψη του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων» , δήλωσε ο Ευάγγελος Λαμπάκης, δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης, στο πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti.
Ο Ρώσος καθηγητής Valentin Katasonov πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα μπορούσε να αυξήσει ακόμα πιο πολύ την εταιρική σχέση Ελλάδος και Ρωσίας , δεδομένου ότι η Τουρκία ακολουθεί μια παρελκυστική πολιτική μετά την κατάρριψη του ρωσικού βομβαρδιστικού στην Συρία.
«Χρειαζόμαστε πράγματι την πρόσβαση στην Μεσόγειο Θάλασσα παρακάμπτοντας το Βόσπορο και τα Δαρδανέλια. Υπάρχει όμως και μια άλλη εναλλακτική λύση. Ένα κανάλι μέσω του Ιράν. Το έργο αυτό υπήρχε ως Ιδέα περίπου πριν από έναν αιώνα, αλλά τώρα είναι επίσης στην ημερήσια διάταξη», δήλωσε ο Ρώσος ειδικός στο τηλεοπτικό δίκτυο RT.
Παρά το γεγονός αυτό , η προσφορά της Ελλάδας θα μπορούσε να βοηθήσει την Ρωσία να ενισχύσει την ασφάλεια των εμπορικών αποστολών της , για αυτό και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όλοι οι κίνδυνοι ενός τέτοιου εγχειρήματος, δηλώνει ό ίδιος.
«Δεν είναι όλες οι χώρες διέλευσης φιλικές προς την Ρωσία. Πρέπει να λάβουμε υπόψη τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν χερσαίες μεταφορές μας ( Βουλγαρία) . Όμως η ναυτική δίοδο δεν απαιτεί μεγάλες επενδύσεις, έτσι είναι μια βιώσιμη επιλογή», πρόσθεσε ο Katasonov.
« Ο Νομός Έβρου πρέπει να προχωρήσει με την πρωτοβουλία αυτή, τηρώντας την δέσμευση αυτή και ανταποκρινόμενος στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδος », δηλώνει ο ίδιος .
Το ΝΑΤΟ και η Δύση, σύμφωνα με τον Ρώσο αναλυτή, δεν θα είναι ευχαριστημένοι από τέτοια κίνηση σε καμία περίπτωση . Ωστόσο, «δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για την Ελλάδα. Το περασμένο καλοκαίρι η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε Δάνειο με το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά η κατάσταση θα «υπερθερμανθεί» πάρα πολύ στα μέσα του 2016. Τα θέματα που συζητήθηκαν το 2015, όπως ένα ενδεχόμενο Grexit, θα επανεμφανιστούν », εξήγησε ο ίδιος.!!
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ρώσου ειδικού εμπειρογνώμονα, οι Ρώσοι όπως κυοφορείται εδώ και δύο χρόνια, αναμένουν «έξοδο» της Ελλάδος από την Ευρωζώνη , επιστροφή στην Δραχμή και χρεοκοπία.
Μετά από μια σχετικά ανώμαλη κατάσταση για λίγο διάστημα η χώρα θα είναι σε θέση να συνάψει και να υλοποιήσει εμπορικές συμφωνίες όπως αυτή για το Λιμένα της Αλεξανδρούπολης.
Η Τουρκία «τελείωσε» από το χάρτη των χωρών που μπορούν να επενδύσουν οι Ρώσοι , αλλά και οι Αμερικανοί. Έρχεται το Κουρδιστάν. Όσο για την ρωσική ομοσπονδία , είναι γνωστό από την εποχή της Μεγάλης Αικατερίνης ότι το Αιγαίο αποτελεί την καλύτερη δίοδο για την Μεσόγειο, για το ρωσικό εμπορικό και ναυτικό στόλο.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
● Οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην ταυτίζονται με τα περιεχόμενα του άρθρου. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν με οποιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
● Οι διαχειριστές του ιστολόγιου δεν ευθύνονται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει.
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, γενικά και εναντίον των συνομιλητών ή των συγγραφέων.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα σχόλια με το θέμα.
● Με βάση τα παραπάνω οι διαχειριστές έχουν το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.